000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001949259.jpg

آینه جم؛ در حالی که در انتخابات هفتم اسفندماه، اصلاح طلبان در حوزه دیر، کنگان، جم، عسلویه حسین بردستانی را معرفی کرده و نام او رسما در لیست کشوری آنان قرار گرفت، اکنون سعی در مصادره الماسی، منتخب مستقل این حوزه انتخابیه دارند.

کاندیدای رسمی اصلاح طلبان در این حوزه به جز در زادگاهش دیر، از مجموع سه شهرستان دیگر تنها 12 هزار رای را به نام خود کرد و همانطور که پیش بینی میشد اصلاح طلبان یک کرسی مجلس را از دست دادند. الماسی که در دوره گذشته و کنونی، به صورت مستقل وارد انتخابات شده بود، از سوی بخشی از حامیان دولت مورد حمایت قرار گرفته بود و با رای بی سابقه 42 هزارتایی بهارستانی شد. در این شرایط اصلاح طلبان سعی می‌کنند تا با جذب الماسی به سمت خود از او به عنوان نمانیده خودی در مجلس یاد کنند. این رفتار اصلاح‌طلبان البته هوشمندانه و کاملا سیاسی است و در مقابل رفتار عجیب اصولگرایان است. الماسی که برخی شرایط اصلاح طلبان برای حمایت از خود را از جمله کنارگذاشتن اعضاء اصولگرای ستادهای انتخاباتی‌اش نپذیرفته بود، از سوی اصولگرایان شاهد بی مهری است.
رسانه‌های اصولگرای استان بوشهر به دلیلی ناراحتی از نتیجه انتخابات هفتم اسفندماه و شکست کاندیدای مورد حمایتشان در حال ادامه‌ی رفتار غیرحرفه‌ای هستند و همگام با رقبای سیاسی خود، کاندیدایی که حاضر به پذیرش پیش شرط‌های اصلاح‌طلبان برای حمایت از خود نشد را در مسیری قرار داده‌اند که راهی جز همراهی با اصلاح طلبان ندارد.

vmrfg1he.jpg

رسانه‌های اصلاح طلب استان بوشهر، با تیترهایی مانند "پیروزی 3 بر 1 " و "سلام بوشهر به اصلاحات" و ... الماسی را کاندیدای اصلاح طلب به شمار آوردند و دست آخر نیز سایت خلیج فارس به عنوان فعال‌ترین رسانه اصلاح طلبان استان بوشهر خبر از حضور الماسی در همایشی برای تشکیل فراکسیون "امید" می‌دهد! و او را تنها نماینده استان می‌خواند که در این همایش شرکت کرده است. این در حالی است که اولاً این همایش مربوط به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان بوده و نه اصلاح طلبان و ثانیاً در هیچ رسانه رسمی هم این همایش را زمینه تشکیل فراکسیون امید معرفی نکرده اند و در متن سخنرانی های سخنرانان این همایش هم چنین چیزی مشاهده نمی شود.
عجیب تر اینکه خلیج فارس، الماسی را تنها نماینده منتخب استان میخواند که در این همایش شرکت کرده است، در حالی که فقط یک نماینده استان در این همایش نبوده و الماسی، خدری و سعادت، هرسه حضور داشته‌اند.
روشن است که هدف خلیج فارس و اصلاح طلبان مصادره الماسی به سمت خود با استدلال حمایت بخشی از اصلاح طلبان از او در ایام انتخابات است در حالی که "اصلاح طلبان راستین" در آن روزها تندترین حمله ها را به سوی الماسی روانه می کردند و از سوی دیگر می‌خواهند، الماسی را در عمل انجام شده "فراکسیون امید" قرار دهند. به نوعی با تحریف خبر، بک فضاسازی ذهنی صورت گیرد و هرگونه تصمیم الماسی برای انتخاب فراکسیونی به جز امید و پیوستن به اصلاح طلبان خنثی شود.
البته ماهیگیری سیاسی اصلاح طلبان کاملاً عادی است اما نکته عجیب نوع رفتار اصولگرایان و رسانه‌ های آنان است. با اینکه دیدند پیش از ایام انتخابات و تبلیغات، الماسی، قید حمایت اصلاح طلبان را به خاطر برخی شرایط آنان زده بود اما امروز اصولگرایان در حال دور کردن نماینده ای از خود هستند که زاویه ای هم با آنان ندارد.

[کد خبر:AJ13967]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # ستاره صبح 1394-12-26 22:44
سلام بر استاد الماسی دوست داشتنی نماینده شایسته و ولایت مدار مجلس شورای اسلامی، مبروک مبروک، سه هفته است خوشحال هستم شما نماینده شدید از سحر تا صبح برای شما دعا کردم، خواهشمند هستم وارد بازی های سیاسی چپ و راست نشو که هر کسی به این راه رود به ترکستان رسد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # محمد حیدری 1394-12-26 22:47
سرکار خانم الماسی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، راه های بخش ریز نابود کننده است حتما اولویت پیگیری‌ها قرار بدهید، احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم پیگیری کنید اگر این دو کار انجام بدهید 4 سال دیگر دوباره به شما رای می دهم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # سعیده 1394-12-26 23:13
تبریک میگم خدمت. همکلاسی. ام عزیزم خانم الماسی و طرفداران ایشان، ان شا الله موفق باشند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # مطلع 1394-12-27 20:06
اصلاح طلبان بد جوری این فرد پاکدامن و شایسته و با لیاقت را احاطه کرده اند(البته برخی از آنها) و قطعا ایشان را رهسپار ویرانه خواهند کرد چون جغد گونه هدایتش می کنند. امیدوارم خانم الماسی با هوش و درایتی که دارند خیلی زود خودرا از این ورطه هولناک نجات دهند و فقط متکی بر رای و نظر و خواسته عموم مردم باشند. از همان اول با طناب پوسیده برخی وارد چاه شده اند و این امر قطعا در آینده به سود ایشان نخواهد بود. وی فرد بسیار با لیاقت و پاک و توانمندی است وتنها چیزی که می تواند ائایشان را و آینده اش را تباه کند همین موارد است. اصلاح طلبان یاد شده با رندی هرچه تمامتر از آب گل آلود ماهی می گیرند و فقط از ایشان در جهت احیای مجدد خود استفاده می کنند و جالب است که هیچ اعتقادی هم به وی ندارند و به تنها چیزی که فکر می کنند منافع و مطامع سیاسی ناحقشان است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # سلام 1394-12-27 20:20
آینه جان ، از سانسور دیدگاه های مردم کمال تشکر و قدردانی دارم مرسی
.........................................................................
کاربر محترم ، از انتشار برخی از دیدگاه ها به دلایل حقوقی و اخلاقی معذوریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-3 # جمالی 1394-12-27 20:21
ترزیق امید و نشاط و آرامش اولین محصول رای مردم نجیب به سرکار خانم الماسی است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # ذلسوز 1394-12-27 22:51
درود بر الماسی قهرمان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # محمد 1394-12-28 13:05
درود بر اقا یا خانم مطلع
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب