00666666666.jpg

آینه جم : نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای سنتی انارستان متحمل خسارت سنگین شد.

به گزارش آینه جم، در اثر ایمن نبودن نمایشگاه صنایع دستی و غذا های سنتی انارستان و بارش باران سنگین و ناگهانی نیمه شب گذشته متحمل خسارت هنگفت شد.

شهاب الدین داغباشی مسئول برگزاری نمایشگاه در گفتگویی اظهار داشت: هر چند به کمک اعضای نمایشگاه و جمعی ازشهروندان انارستان از وارد شدن خسارت شدیدتر به نمایشگاه جلوگیری به عمل آمد اما متاسفانه نمایشگاه متحمل خسارت شد.

داغباشی ادامه داد: نگرانی از آسیب دیدن وسایل امانتی مردم با توجه به ایمن نبودن نمایشگاه باز هم گریبانگیر مسئولان برگزاری نمایشگاه است.

وی افزود: امیدواریم در آینده با همکاری و هماهنگی بیشتر مسئولان از بروز چنین حوادثی جلوگیری نماییم و اگر چنانچه روال حمایت مسئولان از سمن ها به مثابه امسال باشد این آخرین فعالیت سمن های ما خواهد بود.

داغباشی در ادامه بیان داشت: برخی از تابلوهای نقاشی در این نمایشگاه قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارند و با کمترین مقدار آب، به آنها خسارت وارد می شود چگونه می شود با اندک حقوق دولتی خسارت حتی دو تابلو از چندین تابلو را از جیب شخصی پرداخت نمود و این فقط ذکر یک قلم جنس از اجناس هنری نمایشگاه است که سایر آثار هنری اکثرا قیمت بالایی دارند و به آب حساس هستند!

مسئول برگزاری نمایشگاه در پایان بیان داشت: دبیر کانون حامیان هنر جنوب در حال برآورد خسارت متحمل شده است که بتوانیم به نحوی این خسارت را پرداخت نماییم.

گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی جنوب استان بوشهر توسط سمن ها در انارستان از ابتدای تعطیلات نوروزی آغاز به کار کرد.

[کد خبر:AJ14324]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب