0000012DSC7771.jpg

آينه جم ، رئیس اداره گاز شهرستان جم گفت: 100 درصد شهرها و 98 درصد روستاهای جم از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش آينه جم ؛ حسین اندام امروز در ديدار با فرماندار جم اظهار داشت: اداره گاز شهرستان جم با 52 نیرو شامل 13 گازبان و 12 امدادگر در حال خدمات‌رسانی به مردم شهرستان است که امیدواریم رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

رئیس اداره گاز جم تصریح کرد: هم‌اکنون 100 درصد شهرها و 98 درصد روستاها از نعمت گازرسانی برخوردار هستند که با اضافه شدن روستای سرچشمه به روستاهای گازدار این رقم به 99 درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات اداره گاز به جز ودیعه اشتراک و قبوض مصرفی رایگان است، گفت: تعمیر، تعویض کنتور، پاسخ استعلام در اداره گاز به صورت رایگان صورت می‌گیرد و حتی ودیعه اشتراک نیز در صورت اتمام قرارداد گازرسانی به مشترک، بازگردانده می‌شود.

رئیس اداره گاز جم یادآور شد: در راستای تسهیل خدمات گازرسانی، وام 20 میلیون ریالی لوله‌کشی گاز منازل به متقاضیان پرداخت می‌شود که اقشار ضعیف جامعه نیز بتوانند به راحتی از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی با اشاره به رایگان بودن گاز مساجد و حسینیه‌ها در سال جاری گفت: مساجد و حسینیه‌ها از پرداخت بهای گاز مصرفی معاف هستند اما آبونمان ماهیانه گاز حتماً باید پرداخت شود.

اندام خاطرنشان کرد: اشتراک گاز مساجد و حسینیه‌ها فقط برای برنامه‌های مذهبی است و نمی‌توان از گاز ویژه مساجد و حسینیه‌ها برای کار تجاری یا موارد دیگر استفاده کرد و منجر به قطع گاز خواهد شد.

رئیس گاز جم با تأکید بر لزوم توجه به ایمنی خطوط انتقال گاز در شهرها و روستاها یادآور شد: دهیاران باید حتماً قبل از انجام پروژه عمرانی در روستا، از اداره گاز استعلام لازم را بگیرند تا خدای‌ناکرده جان و مال مردم به خطر نیفتد.

وی تأکید کرد: خسارت ناشی از پروژه‌های عمرانی بسیار بالاست و در صورت عدم استعلام، تبعات مشکل نیز به عهده دهیاران و مجریان پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

8I4A9404.jpg

[کد خبر:AJ14602]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # جم 1395-01-22 14:50
گاز حسینیه و مسجد ما که مرتب میاد و مردم واریز میکنند :-x
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جمی 1395-01-23 23:17
خدا خیر بده به آقای اندام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب