16.jpg

آینه جم ؛ از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور، روز یکشنبه پارس جم میزبان اکسین البرز خواهد بود.

به گزارش « آینه جم » تیم اکسین البرز که در بازی هفته گذشته خود مقابل نیروی زمینی به برد شیرین و پرگلی دست یافته با انگیزه های بالایی راهی جنوب شد؛ بازیکنان پارس جم نیز که در دربی های استان بوشهر دو امتیاز کسب کردند به هیچ نتیجه جز پیروزی بر صدرنشین گروه فکر نمی کنند.

شاگردان فیروز کریمی که در صدر جدول رقابت ها قرار دارند هم قسم شده اند که با برتری مقابل پارس جم صعود خود را به لیگ یک مسجل کنند.

علی لطیفی سرمربی این تیم تمرینات فشرده ای را برای رویارویی با تیم پارس جم برگزار کرده است و معتقد است بازیکنانش توان و انگیزه بالایی برای برد در این دیدار دارند.

از سویی دیگر شاگردان مهدی پاشازاده هفته قبل مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی دست یافته اند، و در بازی خانگی خود به دنبال برد هستند. پارس جم که در البرز با وجود بازی بسیار خوب مستحق باخت به این تیم کرجی نبود قطعا با حضور طرفداران خود شانس زیادی برای پیروزی را در این مسابقه دارد.
شنیده های خبرنگار سایت آینه جم حاکیست کانون هواداران پارس جم در شبکه های مجازی با دعوت از طرفداران، تلاش دارند ورزشگاه تختی جم را برای اکسین جهنم کنند، پارس جم با پیروزی در بازی یکشنبه، شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم اول گروه خواهد داشت.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم اکسین البرز با 13 امتیاز صدر نشین و تیم های پارس جم و رهپویان هر دو با 9 امتیاز، شاهین بوشهر 8، نفت امیدیه و نیروی زمینی با 4 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

به نوشته خبر آنلاین ، دیدار دو تیم پارس جنوبی جم - اکسین البرز-ساعت 17 روز یکشنبه در ورزشگاه تختی شهر جم با قضاوت رضا تارخ - فرید امیدوار - ارحام نصیری - ایمان کهیش برگزار می شود.

[کد خبر:AJ14958]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # پارس جنوبی جم 1395-02-04 17:08
پارس جنوبی جم-اکسین البرز فردا یکشنبه ساعت ۱۷ ورزشگاه شهدای جم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب