146383_139.jpg

آینه جم  - پیکر بی‌جان و خونین زن جوان در مسیر روستای غربه شهرستان جم کشف شد.

به گزارش آینه جم، شامگاه پنجشنبه پیکر بی‌جان و متلاشی شده زن جوان در مسیر روستای غربه شهرستان جم کشف شد.

دادستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر  با تایید خبر فوق بیان داشت: علت مرگ وی هنوز مشخص نشده است و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حجت السلام عباس فقیه با بیان اینکه مردم از پخش شایعات در زمینه علل قتل خودداری کنند افزود: این قتل احتمال می رود مربوط به ساعت ها قبل باشد و جسد مقتول تقریبا متلاشی شده است.

براساس گزارش آینه جم، جسد زن جوان برای اقدامات بعدی و پزشکی قانونی به جم منتقل شده است و تحقیقات پیرامون علت قتل آغاز شده است.

جزئیات جدید از زبان دادستان جم

خبر تکمیلی: حجت‌الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم از کشف یک جسد در ابتدای شب گذشته، متعلق به خانمی حدودا سی و پنج ساله در ابتدای جاده غربه شهرستان جم خبر داد.

فقیه با بیان اینکه پس از اطلاع از طریق اهالی محل که به صورت اتفاقی جنازه را در پایین جاده مشاهده کرده و به پلیس اطلاع داده بودند برای بررسی صحنه، فرمانده محترم انتظامی و ماموران پلیس آگاهی جم به محل کشف جسد اعزام شدند و دستورات اولیه برای تحقیقات اولیه و اقدامات بعدی در همان محل صادر گردید.

وی بیان داشت: بنظر می رسد جنازه متعلق به شخصی است که از چند روز پیش مفقود گردیده و احتمالا توسط فرد یا افرادی در مکان دیگری به قتل رسیده و به این مکان منتقل گردیده باشد.

دادستان جم گفت: هنوز از اینکه قتل در چه زمانی و با چه انگیزه‌ای و توسط چه کسی صورت گرفته باشد اطلاعی نداریم لیکن از همان لحظات اولیه کشف جسد، دستورات کامل برای شناسایی قاتل از سوی مقام قضایی صادر و آغاز تحقیقات از سوی پلیس آگاهی جم شروع شده است.

فقیه در پایان تاکید کرد: در راستای عدم تشویش اذهان عمومی افراد از پخش شایعات پیرامونی در مورد این قتل خودداری نمایند و شهروندان نیز به شایعات مطروحه از طرق غیر رسمی توجهی ننمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

[کد خبر:AJ15681]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب