000000000000000077777fpj.jpg

آینه جم ، باشگاه پارس جم برای حضور مقتدر در لیگ یک ، با 6 بازیکن به توافق رسید.

به گزارش آینه جم ، تیم پارس جم با کیوان وحدانی ، کمال الدین نیکخویی ، محمود خمیسی ، حسین پورامینی ، میثم تیموری و ایمان رئیسی قرارداد یکساله منعقد کرد.

براساس این گزارش ؛ میثم تیموری مدافع فصل گذشته نساجی مازندران با توافق با مسئولین پارس جنوبی جم با عقد قراردادی یکساله به این تیم جنوبی پیوست.

کیوان وحدانی مهاجم فصل پیش نساجی مازندران نیز با عقد قراردادی یکساله به تیم بوشهری پارس جنوبی جم پیوست. وحدانی سابقه بازی در تیمهای نفت ، مقاومت و پیکان تهران را در پرونده دارد. این بازیکن 24 ساله فصل پیش 9 بازی در ترکیب اصلی تیمش بوده و در 7 بازی به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است.

ایمان رئیسی نصب هافبک راست تیم ماشین سازی تبریز نیز از دیگر بازیکنان مطرح است که با توافق با مسئولین پارس جنوبی جم با عقد قراردادی یکساله به این تیم جمی پیوست.، رئیسی سابقه بازی در تیم لیگ برتری استقلال اهواز را در پرونده داشته است. این بازیکن نیم فصل پیش به ماشین سازی پیوست و در جشن صعود این تیم به لیگ برتر شریک بود.

حسین پور امینی هافبک فصل گذشته تیم مس رفسنجان در حالی که از تیمهایی چون پارس جنوبی ، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان پیشنهاد داشت بالاخره با مسئولان پارس جم به توافق رسید و با عقد قراردادی به این تیم پیوست، پور امینی سابقه بازی در تیم ایرانجوان بوشهر را در پرونده دارد.

پاشازاده در دوراهی ماندن یا رفتن!

براساس این گزارش ؛ با وجود زمزمه های که مبنی بر جدایی مهدی پاشازاده از تیم پارس جنوبی شنیده می شود این باشگاه مایل است به همکاری خود با این مربی جوان ادامه دهد.

اختلاف طرفین بر سر یک بند از قرارداد است اما باشگاه در تلاش است هر چه سریعتر به این سوء تفاهم پایان داد و کماکان از وجود مهدی پاشازاده در راس کادر فنی سود ببرد.
تیم پارس جنوبی جم با هدایت مهدی پاشازاده به لیگ یک آمد و از آنجایی که قرارداد طرفین دو ساله بوده پارس جنوبی اعلام کرد مایل به اجرای سال دوم قرارداد است.
بند جدیدی به قرارداد اضافه شده که مهدی پاشازاده خیلی مایل نیست و فعلا طرفین در حال مذاکره بر سر این بند هستند
.

یکی از سایت های خبری ورزشی نیز روز جمعه مدعی شد پس از بن بست مذاکرات با پاشازاده مدیران این تیم تازه لیگ یکی شده سرمربی فصل آینده خود را نیز انتخاب کرده اند و قرار است که مجتبی تقوی به عنوان سرمربی و همچنین اکبر محمدی به عنوان دستیار وی و تمرین دهنده ظرف 48 ساعت آینده به این تیم جنوبی ملحق شوند، تقوی سابقه مربی گری سایپا و نفت آبادان نیز در کارنامه دارند.

فصل جدید دسته اول از 17 مرداد با حضور 18 تیم آغاز خواهد شد.

**دی اسپورت

[کد خبر:AJ16765]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب