0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000lllllllllllllllllllllllllllllllk76.jpg

آينه جم؛ علي پريشان عضو شوراي اسلامي شهر جم گفت: توسعه و زيباسازي چگاسه اقدام ماندگار شهرداري جم در اين دوره شوراها است.

به گزارش خبرنگار آینه جم، عضو شورای اسلامی شهر جم صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان جم اظهار داشت: اهالی رسانه جم در مجموع عملکرد موفقی و قابل تقدیری داشته اند گرچه برخی نقدها به مجموعه شهرداری، قابل نقد بوده است.

علی پریشان بیان داشت: در سه سال اخیر که در شورای شهرستان و شورای شهر بوده ام تلاشم این بوده که مطالبات مردم را مطرح کنم و همیشه و در هر فضا حتی شبکه های اجتماعی، نسبت به مسایل و مشکلات شهرستان اظهار نظر کرده ام.

در انتقادات جايگاه شوراها درنظر گرفته شود

وی اضافه کرد: دیدگاهم این است در نقدها به اعضای شورای شهر باید جایگاه آنها نیز در نظر گرفته شود آنها نماینده مردم هستند جایگاهی که قابل احترام است.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر جم تصریح کرد : در سه سال اخیر کارهای مهم و بزرگی در شهر جم انجام شده است گرچه فضای شورای شهر، فضای همدلی نبوده است اما با این فضا، کارهای خوبی انجام شده است اگر همدلی بین اعضا بیشتر بود قطعا کارهای بیشتر و بزرگتري انجام می شد.

پریشان افزود: جو شورای شهر جم، قابل نقد است برخی مسایل براحتی در بیرون از شورا درز می کرد نگاه محله ای در برخی مواقع وجود داشت که به نظرم این موارد از نکات منفی شورای دوره چهارم بوده است.

رسانه ها در زمينه مطالبه گري از نفتي ها موفق نبوده اند

این عضو شورای شهر جم در زمینه حضور خبرنگاران در جلسات نیز اظهار داشت: نشست های شورای شهر باید از رسانه ها دعوت شود رسانه ها فرصت های توسعه شهر و شهرستان هستند.

پریشان خاطرنشان کرد: رسانه ها در زمینه مطالبه گری از نفتی ها موفق عمل نکرده اند باید در این زمینه یادداشت و گزارش هایی منتشر کنند تا نفتی ها به وظایف خود در زمینه محیط پیرامون و مسئوليت هاي اجتماعي بهتر عمل کنند.

وي خاطرنشان كرد: برخی پروژه های شهرستان باید توسط فرماندار و نماینده مجلس در تهران پیگیری شود نه اینکه فشار به شهرداری یا شورای شهر برای اجرا داده شود.

شرمنده وجدان خود  و مردم نيستم

پریشان گفت: در شورای شهر سوگند یاد کرده ایم مدافع حقوق مردم باشیم تا الان شرمنده وجدان خود و مردم شريف شهر و شهرستان نیستم چون تلاش های خوبی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر جم بيان داشت: در زمینه نیروهای بومی، همه جا از بومی ها دفاع کرده ام متاسفانه برخی در شهرستان، چشم دیدن موفقیت نیروی بومی ندارند باید برای موفقیت نیروهای بومی از آنها حمایت کنیم نقاط قوت آنها را برجسته کنیم اگر کاستی دارند مشاوره های دلسوزانه بدهیم.

وي بیان داشت: در زمینه راه اندازی پروازهای فرودگاه جم و آلایندگی پالایشگاه فجر، فرماندار و نماینده مجلس باید ورود جدی تری داشته باشند تا پیگیری نتیجه دهد.

هتل آپارتمان جم كلنگ زني مي شود

 پریشان در زمینه عملکرد شهردار جم نیز گفت: شهرداران قبلی جم چه کار هایی انجام داده اند که شهردار فعلی انجام نداده است.

عضو شورای شهر جم با بیان اینکه توسعه و زیباسازی تپه چگاسه اقدام مهم شهرداری در این دوره بوده است افزود: به زودی هتل آپارتمان شهرداری جم کلنگ زنی می شود.

 

خبر مرتبط: نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر جم / از خبرها درباره پروژه های عمرانی تا انتخابات پیش رو شوراها +تصاوير

[کد خبر:AJ19777]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب