000000000000000052639569649.jpg

 

آینه جم؛ چندی پیش، سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس، در مصاحبه‌ای گفته بود که خبرهای خوشی برای حوزه‌ی انتخابیه‌اش در راه است. خبرهای خوش الماسی البته تا امروز رسما اعلام نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او موفق شده است پرونده پروژه‌های پیشنهادی‌اش را در دولت به نتیجه برساند.
الماسی چندی پیش اعلام کرده بود در صدد است تا با جلب نظر وزارت نفت، وزارت اقتصاد، شورای پول و اعتبار، سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری بسته‌ای از نیازمندی‌های حوزه انتخابیه‌اش را که حدود 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد به تصویب هیات دولت برساند.
خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که این بسته پیشنهادی مورد تائید دولت قرار گرفته و وزارت نفت مکلف به اجرای آن شده است. در اهمیت رقم 600 میلیاردتومانی طرح الماسی همین بس که بدانیم کل بودجه سال گذشته 4 شهرستان‌ جنوبی استان بوشهر رقمی کمتر از 40 میلیارد تومان بوده است. البته تاکنون اطلاعات بیشتری از این طرح ارائه نشده است.
اما الماسی امروز یک خبر مهم دیگر را هم داد. خبر خوش دیگری در حوزه اشتغال بود که خود به تنهایی می‌تواند یک پیروزی بزرگ در کارنامه سال نخست نمایندگی الماسی باشد. او با اشاره به جذب نیروی انسانی فاز 15 – 16 پارس جنوبی گفته است که 500 نفر از جوانان جویای کار حوزه انتخابیه‌اش در این فازها مشغول به کار می‌شوند. اینکه وعده خبر خوش الماسی مربوط به جذب اعتبارات ملی بوده یا موافقت برای اشتغال جوانان را نمی‌دانیم اما هرکدام خود به تنهایی خبری خوش هستند. باید منتظر ماند و دید «نماینده در سکوت» چه می‌کند و کار را به کجا می‌رساند

[کد خبر:AJ20787]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # حشمت فردوس 1395-12-19 17:46
بسيار اميدواريم اينگونه شود اما از قديم و نديم گفتن سنگ بزرگ علامت نزدن است. فرض كنيد به تصويب هم رسيده باشد خيلي چيزها ظرف ساليان و حتي دهه هاي گذشته به تصويب رسيده اما بفرماييد چنتاش به نتيجه رسيده و اجرا شده؟ نفتي كه پرداخت حق آلايندگي رو به شكايت و شكايت كشي مي كشونه و سهم دو درصد قانوني كه موظف هست پرداخت كنه رو نميكنه حالا به راحتي ٦٠٠مليارد تومن پول بي زبون رو به همين سادگي به نماينده ميده كه صرف حوزه انتخابيه بشه؟ اينها خيلي شعارهاي بزرگي هستند و سركار خانم الماسي كه انصافا هم نماينده شايسته اي هستند نبايد با اين وعده هاي غير عملي و توخالي خودشون رو خراب كنند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب