0000000000067.jpg

 

متن ارسالی روابط عمومی شرکت مبین انرزی خلیج فارس پیرامون خبر بسته شدن حساب‌های بانکی مبین انرژی / آغاز دوران افول یوتیلیتی متمرکز عسلویه در پایگاه خبری تحلیلی آینه جم: 

 

 

*مبین انرژی، ۲۵ سال سابقه درخشان و متعهد به تداوم تولید*

به دنبال انتشار مطلبی در رسانه شما، ذکر چند نکته به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان گرامی، لازم می‌باشد. انتظار است برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج پاسخ در آن رسانه اقدام شود.

 

**سابقه درخشان مبین انرژی:**

شرکت مبین انرژی با سابقه ۲۵ ساله درخشان در زمینه تولید و تامین یوتیلیتی، همواره به عنوان یک شرکت پیشرو و قابل اعتماد در صنعت پتروشیمی کشور شناخته شده است. تعهد به تداوم تولید، کیفیت مطلوب خدمات، و جلب رضایت مشتریان از جمله اصول اساسی این شرکت بوده و در طول این سال‌ها به اثبات رسیده است.

 

**اعتبار نام مبین در منطقه:**

علیرغم تکمیل ظرفیت فعلی مبین انرژی، شاهد استقبال و تقاضای روزافزون از سوی شرکت‌های جدید و پروژه‌های توسعه‌ای برای استفاده از خدمات این شرکت هستیم. این امر نشان‌دهنده‌ی اعتماد و اعتبار نام مبین در منطقه و گواه کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت می‌باشد.

 

**نقش حیاتی مبین در اقتصاد کشور:**

در حال حاضر بیش از چهل درصد از صنایع پتروشیمی کشور از خدمات مبین انرژی بهره می‌برند. به عبارت دیگر، فعالیت این شرکت نقشی حیاتی در تداوم تولید و رونق صنعت پتروشیمی و به تبع آن، اقتصاد کشور ایفا می‌کند و هرگونه تلاش برای تضعیف و تخریب مبین انرژی، به مثابه بازی در زمین دشمن و به ضرر منافع ملی خواهد بود. این شرکت به عنوان یک سرمایه ملی، متعلق به تمام مردم ایران بوده و حفظ و تقویت آن، وظیفه‌ای همگانی است.

 

مبین انرژی همواره با رویکردی تعاملی و در راستای هم‌افزایی با سایر شرکت‌های پتروشیمی، در جهت توسعه و ارتقای صنعت پتروشیمی کشور گام برداشته است و با قدرت به این مسیر ادامه خواهد داد.

 

**مسدود شدن حساب**

در خصوص مسدود شدن موقت حساب‌های شرکت‌های یوتیلیتی، لازم به ذکر است که این موضوع به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های معوقه از سوی برخی شرکت‌های سرویس‌گیرنده رخ داده است.

شرکت مبین انرژی با اتکا به پشتوانه حقوقی قوی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، پیگیری لازم را انجام داده و به زودی شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

همچنین، مبین انرژی در راستای تعامل و همکاری با شرکت‌های پتروشیمی، تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

اطمینان می‌دهیم که با تلاش و همت مجموعه مبین انرژی، این چالش به طور موثری حل و فصل شده و خللی در ارائه خدمات به مشتریان گرامی ایجاد نخواهد شد.

 

**با احترام**

**روابط عمومی شرکت مبین انرژی**

 

 

 

(((ضمن تشکر ازروابط عمومی شرکت برای پاسخگویی به افکار عمومی ؛  توضیحات سایت خبری تحلیلی آینه جم پیرامون این جوابیه بزودی منتشر میشود))).

 

 

 

خبر مرتبط:

بسته شدن حساب‌های بانکی مبین انرژی / آغاز دوران افول یوتیلیتی متمرکز عسلویه

    آینه جم- شنیده می شود در ۲۵ سالگی شرکت مبین انرژی؛ ۵ روزی است حساب‌های...

[کد خبر:AJ44809]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب