فرماندار شهرستان جم گفت: افزایش 60 درصد اعتبارات شهرستان جم نسبت به سال قبل با وجود ثابت ماندن اعتبارات استانی از موفقیت‌های امسال فرمانداری و مدیران شهرستان جم بوده است

به گزارش آینه جم ، عبدالله نادری ظهر جمعه پیش از خطبه های  نماز جمعه  شهر جم با تبریک ولادت کریمه اهل بیت و هفته دولت به عملکرد دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: تحسین و تمجید مکرر رهبری، تاییدی بر تلاش‌های سازنده این دولت است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در ایجاد آرامش روانی جامعه، کنترل تورم، تثبیت قیمت‌ها، اجرای طرح تحول نظام سلامت و دیپلماسی خارجی کارنامه موفقی داشته است و مورد تمجید رهبری قرار گرفته است.

نادری اضافه کرد: در بحث سلامت، کاهش محسوس پرداختی از جیب مردم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شده است.

فرماندار جم تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و برخی مشکلات، دولت در کنترل تورم بسیار خوب عمل کرده است و حتی آمار بانک جهانی و صندوق بین المللی پول این را تایید می کند.

اعتبارات امسال شهرستان جم 310 میلیارد ریال است

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان جم دو رویکرد وحدت و همدلی و کار و تلاش را دنبال کرده است، به عملکرد شش ماهه اخیر خود در شهرستان جم اشاره کرد و گفت: افزایش 60 درصد اعتبارات شهرستان جم نسبت به سال قبل با وجود ثابت ماندن اعتبارات استانی از موفقیت‌های امسال فرمانداری و مدیران شهرستان جم بوده است.

نادری افزود: با تلاش های انجام شده، اعتبارات امسال شهرستان جم 310 میلیارد ریال است و تمام تلاش بر این است تمام اعتبارات جذب شود و مردم توسعه و تغییر را احساس کنند.

نادری گفت: گرچه بیشتر شهرستان‌های دیگر استان، سعی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارند، خوشبختانه در شهرستان جم علاوه بر تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، کلنگ زنی پروژه های جدید نیز در دست اقدام است.

وی به کلنگ زنی احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان جم و شروع ساخت مرکز بهداشتی بهارستان جم درآینده نزدیک اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دولت 56 برنامه و سه نشست پرسش و پاسخ مردم و مسئولان اجرا شده و یا در حال انجام است.

بازگشایی 60 کیلومتر راه روستایی

فرماندار شهرستان جم در ادامه خاطرنشان ساخت: مجموع اعتبارات پروژه های افتتاح یا کلنگ زنی شده در هفته دولت در شهرستان جم حدود 180میلیارد ریال است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم به مهمترین پروژه های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح بلوار ورودی شهر جم، بلوار شهید چمران، خیابان شیخ علی انصاری جمی، احداث دو گلخانه، کارگاه بسته بندی عسل در بهارستان، افتتاح اداره گاز شهر انارستان و خیابان و میدان بسیج شهر ریز و افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج ریز را از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت است.

وی در ادامه به عملکرد ادارات شهرستان جم اشاره کرد و تصریح کرد: بازگشایی 60 کیلومتر راه روستایی، زیرسازی 30کیلومتر راه، نصب دو هزار تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، تکمیل فیبر نوری در شهرستان جم، نصب 9 دستگاه ترانس برق، احداث هفت کیلومتر شبکه برق، توسعه 3 کیلومتر شبکه گاز رسانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

[کد خبر:AJ2525]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب