به گزارش خبرنگار آینه جم:محمد گنجی امام جمعه جم ،عبدالرسول زارع فرماندار جم و افشین پریشان رئیس شورای شهر جم به مناسبت فرا رسیدن سیزده آبان ماه با صدور پیام های جداگانه ای ، خطاب به مردم شهرستان جم، برای حضور هر چه باشکوه تر و گسترده تر در راهپیمایی این روز دعوت نمودند

 

سيزده آبان ماه که به حق نام «روز ملي مبارزه با استکبار» را بر پيشاني خود دارد، تداعي کننده سه رخداد سرنوشت ساز تاريخي است (تبعيد حضرت امام (ره)، روز دانش‌آموز و تسخير لانه‌ي جاسوسي) که نقطه عطف همه‌ي آنها، تسخير لانه‌ي جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام است که حضرت امام (قدس سره‌الشريف) در تعبيري باشكوه از آن به عنوان «انقلاب دوم» ياد کردند.

يوم‌الله سيزده آبان، روز تقابل حقيقت با خصلت‌هاي ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتي‌ها و پليدی‌ها و روز صدور پيام انقلاب اسلامي به مظلومان و ستمديدگان جهان است. امروز به بركت انقلاب اسلامي و رهنمودهاي پيربيدارگر زمان حضرت امام خميني (ره) و زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيه ا... العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) روحيه ي استكبار ستيزي از مرزهاي ايران فراتر رفته و همه ملت هاي عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

اينجانب ضمن گرامیداشت سيزده آبان ماه ،به عنوان روزي که پيام‌آور عزت و شرف است، گرامي مي‌دارم و رجاء واثق دارم ، عموم مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان جم همچنان که در تمامي صحنه هاي انقلاب حضوري آگاهانه را به نمايش گذاشتند اينبار نيز با شرکت گسترده و فعال در راهپيمايي اين روز تاريخي و دوران ساز ، بار ديگر با آرمان هاي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجديد ميثاق خواهند نمود.

محمد گنجی امام جمعه جم

دوازدهم آبان ماه

 *****

13 آبان ماه مظهر مقاومت، ایستادگی و اراده مقدس ملت ایران در عرصه استکبار ستیزی و یادآور حوادث سرنوشت سازی است که بر تارک آن مبارزه بی امان ایرانیان حق طلب و ظلم ستیز علیه امپریالیسم آمریکا می‌درخشد.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه به دلیل اعتراض به معاهده ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی به دست رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که «انقلاب دوم» نام گرفت، سه حادثه در مقاطع زمانی متفاوت اما به هم پیوسته است که دست پلید استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در آنها نمایان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه سالروز ذلت آمریکا و استکبار جهانی به دست دانش آموزان و دانشجویان ییرو خط امام و یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید عرصه های مختلف ایران اسلامی علیه استکبار حهانی از آحاد  مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی شهرستان جم دعوت می شود تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه برگ زریین دیگری در تاریخ افتخارات خود به ثبت برساند

عبدالرسول زارع فرماندار جم

دوزدهم آبان ماه

*****

سيزده آبان ماه، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني است. عزت، رفاه، آزادي و استقلال ملت ايران در سايه‌ی ايستادگی در مقابل استكبار جهانی است كه مظهر كم نظيرش اين روز تاريخی است.

سیزده آبان را تجلی سه پرده از داستان مبارزات ملّت ایران و نهضت حضرت امام خمینی (ره) می باشد؛ تبعید آن بزرگمرد تاریخ ایران، شهادت دانش‌آموزانی که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را سیراب کردند و ظلم و جور حکومت پهلوی را فریاد زدند و نیز حماسه بزرگ فتح لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، که مقتدای‌شان، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اوّل نام نهاد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت وقایع تاریخ ساز، تاثیرگذار و ماندگار یوم‌الله سیزده آبان و نیز تجلیل و تقدیر از 36 هزار ستاره درخشان و افول ناپذیر شهدای دانش‌آموز و تقارن سالروز سه واقعه‌ي مهم و تاريخي، تبعيد حضرت امام (ره) در سال 1342 و كشتار دانش‌آموزان در سال 1357 و تسخير لانه‌ي جاسوسي در سال 1358، عموم مردم شريف و ولايتمدار شهر جم دعوت می شود همچنان که در تمامي صحنه ها حضورفعال و بصیرتی را به نمايش گذاشتند هم‌صدا با همه ملت شهیدپرور، دراین روز بزرگ و تاریخی سیزده آبان ماه با آرمان‌های امام راحل  و شهدای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می‌بندند.

افشین(علی)پریشان رئیس شورای شهر جم

دوازدهم آبان ماه

[کد خبر:AJ3149]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب