آینه جم؛ جشنواره بزرگ روستا با حضور مردم و مسئولان در شهرستان جم برگزار شد.
 
به گزارش به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  جشنواره بزرگ روستا با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، مسئولان و مردم شهرستان جم برگزار شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات دولت و نقد و بررسی این خدمات از سوی مردم است.
 
فتح‌الله حقیقی دهه فجر را یادآور فداکاری‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بزرگداشت این ایام بزرگداشت عزت‌مندی و سرافرازی ایران اسلامی در برابر استکبار و استبداد است.
 
وی از شهرستان جم به عنوان دیار علم و ادب و فرهنگ یاد کرد و افزود: شهرستان جم نگین سبز جنوب است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی به خصوص در بخش جوانان دارد.
 
حقیقی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 90 پروژه عمرانی در سطح شهرستان جم اضافه کرد: در ایام‌الله دهه فجر 73 پروژه عمرانی در جم افتتاح و 17 پروژه نیز کلنگ‌زنی شد که اعتبار این پروژه‌ها در مجموع 640 میلیارد ریال است.
 
معاون استاندار بوشهر برگزاری جشنواره‌های روستا را گامی مهم در توانمند‌سازی روستاییان برشمرد و تصریح کرد: تقویت روستاها و حمایت از جوانان روستایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است و در این راستا گام‌های مثبتی نیز برداشته شده است.
 
وی به ارتقای جایگاه علمی استان بوشهر طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر حرکت‌های خوبی در حوزه کیفی و کمی علمی شروع شده و در سال جاری نیز با جدیت بیشتر به حوزه کیفیت‌بخشی به انسان‌ها و ارتقای سطح علمی استان توجه شده که می‌تواند نتایج مثبتی را در بر داشته باشد.
 
حقیقی توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را از راهبردهای مهم دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: 25 بخشدار استان از جوانان هستند و 6 مدیر کل استانی نیز از جوان‌ترین مدیران کل کشور هستند که نشان از توجه ویژه مدیریت استان به استفاده از ظرفیت جوانان در بالندگی استان بوشهر دارد.





































[کد خبر:AJ12937]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب