آینه جم:در آئینی با حضور مسئولان، محمود رضایی به عنوان بخشدار ویژه خارگ معارفه شد و از زحمات عسکر زارعی(بخشدار سابق) در این مسئولیت تقدیر شد.

به گزارش آینه جم: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر صبح دوشنبه در آئین معارفه بخشدار ویژه جزیره خارگ اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است و همه باید در راستای عمل به این شعار تلاش کنیم.

بخشداری خارگ

سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌ها تاکید ویژه‌ای بر موضوع اقتصاد داشته‌اند، اضافه کرد: مسئولان نیز باید بدانند که این انتخاب‌ها دلیل داشته است و باید برای تحقق آن تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه کشور از ابتدای انقلاب تاکنون با مشکلات مختلفی روبرو بوده است، افزود: با تلاش صورت گرفته و همکاری مردم، از این مشکلات سربلند بیرون آمدیم و یکی از آنها نیز دفاع مقدس بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه باید تحریم‌ها و این فشارها را تبدیل به فرصت کنیم، ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت برنامه‌های ویژه‌ای دراین زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری دارای ریشه علمی است، بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال و رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

بخشدار جدید جزیره خارگ نیز در این آئین اظهار داشت: مسئولیت یک امانت است و امیدوارم در دورانی که این مسئولیت را بر عهده دارم بتوانم خدمات مناسبی را به مردم ارائه کنیم.

محمود رضایی با بیان اینکه شناخت قبلی از جزیره خارگ و ظرفیت‌ها و مشکلات آن دارم، اضافه کرد: امیدواریم همه مردم و مسئولان خارگ من را در این مسئولیت یاری و همراهی کنند تا به موفقیت برسم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به موفقیت از جوانان و اصحاب رسانه و امام جمعه محبوب خارگ و همه مردم این جزیره که دغدغه پیشرفت بخش را دارند کمک خواهیم گرفت.

بخشدار ویژه جزیره خارگ افزود: امیدواریم بتوانم پاسخ اعتماد فرماندار جدید بوشهر در اولین انتصابش را بدهم.

[کد خبر:AJ14643]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب