آينه جم  - معاون گردشگرى اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: بزرگترین هتل جنوب کشور در کنگان ساخته می‌شود.

به گزارش آينه جم ، ناصر امیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و تلاش ما این است که در این راستا از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده مناسب را ببریم.

وی یکی از نیازهای استان بوشهر در عرصه گردشگری را ایجاد هتل و رستوران‌های مناسب عنوان کرد و ادامه داد: از سرمایه‌گذارانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند حمایت لازم را خواهیم داشت.

معاون گردشگرى اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: بزرگترین هتل جنوب کشور در کنگان در حال ساخت است که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این هتل در کنار سواحل زیبای خلیج فارس در شهرستان کنگان استان بوشهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال ساخت هست که در سطح کشور بی‌نظیر خواهد بود.

امیرزاده با اشاره به اینکه این هتل چهار ستاره است، بیان کرد: این هتل دارای دو استخر روباز و سرپوشیده و همچنین اتاق کنفرانس مجهز است.

وی با اشاره به وجود ۳۸ سوئیت وی‌آی‌پی در این هتل، خاطرنشان کرد: این هتل با مساحت ۲۷ هزار مترمربع دارای ۳۵۰ اتاق است. سونا، جکوزی، استخر، مرکز خرید، پلاژ بانوان و آقایان از دیگر امکانات این هتل است.

معاون گردشگرى اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این هتل ۱۰۰ میلیارد تومان است.

[کد خبر:AJ14680]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب