آینه جم در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر، آئین معارفه "عباس برزگرزاده" به عنوان بخشدار مرکزی بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم»؛ پیش از این مریم قربانی عهده دار این سمت بود که اکنون معاون عمرانی فرماندار بوشهر شده است. برزگرزاده نیز 34 ساله، متولد بوشهر، دارای دکترای حقوق و مدرس دانشگاه است.

در این نشست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: با توجه به اینکه بخشداری یک مسئولیت سیاسی است، زمان انتصاب قربانی به عنوان اولین بخشدار زن استان نگرانی هایی داشتتیم، ولی امروز عملکرد موفق وی طی 2 ساله گذشته زمینه ساز حضور بانوان دیگر در عرصه مدیریتی را فراهم کرده است، طوری که در استان 32 خانم مدیرکل، معاون و مشاور ارشد دستگاههای اجرایی داریم.

اسماعیل موسوی ادامه داد: با حضور بخشداران جوان، شاهد ایجاد تحولی در بدنه مدیریتی استان هستیم و چهره هایی وارد این عرصه می شوند که در سال های آینده قادر به عهده دار شدن مدیریت های بزرگتر خواهند بود.

وی بزرگزراده را از چهره های موفق دانشگاهی بوشهر دانست و گفت: انتظار می رود با کمک مدیران شهرستان، زمینه موفقیت وی در فعالیت اجرایی فراهم شود.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر نیز در این نشست خواستار همکاری مدیران با بخشدار جدید بوشهر شد و گفت: همچنین تکریم ارباب رجوع به شکلی که درخواست های آنها به حد اعلا پیگیری شود باید رویکرد همه مدیران باشد و یکی از ملاک های ارزیابی خواهد بود.

مریم قربانی بخشدار سابق بوشهر نیز گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در بخشداری ارائه داد که پیگیری پروژه های راه در روستاهای شهرستان، ایجاد چند چمن مصنوعی و زمین فوتبال روستایی را از آن جمله دانست.

وی با اشاره به اتمام مطالعات سد کره بند و تالاب حله، خواستار پیگیری بخشدار جدید در زمینه اجرایی شدن این موارد با هدف برخورداری جامعه محلی و پیگیری مشکلات روستاهای هلیله و بندرگاه شد.

زمانی که قربانی بخشدار سابق بوشهر لیست بلندبالایی از فعالیت هایش طی 2 سال این مسئولیت قرائت کرد، جمشیدی فرماندار بوشهر به شوخی گفت پس فرماندار و بقیه مسئولان چکار می کردند! البته وی پیش از آن گفته بود که این اقدامات نتیجه فعالیت تیمی است.

بخشدار جدید مرکزی بوشهر نیز خود را در مسیر رویکرد دولت که اعتدال و قانونمداری است دانست و گفت: متاسفانه همگان خاطرات ناخوشایندی از زیر پا گذاشتن قانون در سالیان گذشته داریم و باید مانع این رویه شویم.

عباس برزگرزاده با تاکید براینکه ملاک و معیار ما در برنامه ریزیها اجرای صریح و صحیح قانون است اظهارکرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی روستاها، فراغت از نگاه سنتی به روستاها، پیشرفت اقتصاد روستایی، تبدیل روستاها به هدف گردشگری، افزایش توانمندی اقتصادی زنان روستایی، برگزاری جشنواره های روستایی، توسعه فضای سبز هوشمند روستایی  از جمله سیاستهای بخشداری بوشهر است.

در این نشست همچنین دکتر علیرضا حاجیونی بجای کهن در شبکه بهداشت شهرستان بوشهر معرفی شد، ضمن اینکه مدیر کمیته امداد استان در خصوص طرح های این نهاد برای حمایت از ایتام و درخواست مشارکت کارکنان دستگاههای اجرایی توضیحاتی ارائه کرد.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ16073]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب