آینه جم: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: اجرای قانون و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک تکلیف و وظیفه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

بخشدار آبدان معرفی شد

به گزارش آینه جم؛ سید اسماعیل موسوی در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی دیر و آبدان، اظهار داشت: مدیران، بخشداران و مسئولان می‌بایست فهم درستی از سیاست‌های دولت داشته باشند و آنها را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌گزاری به مردم یک توفیق بزرگ است، افزود: مهمترین رسالت بخشداران اجرای سیاست های دولت است.

موسوی با بیان اینکه به فرجام رسیدن برجام دستاوردهای بسیار زیادی برای کشور در عرصه‌های جهانی و داخلی داشته است، خاطرنشان کرد: فرجام برجام یک رویداد بزرگ تاریخی است که با هدایت‌گری‌های مقام معظم رهبری و اراده رئیس جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته ای به سرانجام رسید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه به رسمیت شناختن حقوق حقه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران از بزرگترین و مهم‌ترین دستاوردهای هسته ای است، گفت: بخشی از این دستاوردها در مدت یک سال اخیر آشکار شده است و بخش دیگری از دستاوردها نیز در مرحله انجام است که نتایج آن را مردم خواهند دید.

وی با بیان اینکه، مدیران و مسئولان می‌بایست کارکرد و توانمندی های دولت را در سطح شهرستان و بخش‌ها اجرایی کنند، افزود: دو شاخص حسن خلق و سعه صدر متقابل با مردم و اجرای قانون در تکریم ارباب رجوع به عنوان یک تکلیف و وظیفه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: دولت باهدف برداشتن فشار بر مردم سراغ تورم رفت و آن را مهار کرد و هم اینک در مرحله ای است که درصدد است اقتصاد کشور را با تدبیر و سیاست‌های در پیش گرفته از رکود خارج کند.

وی تصریح کرد: دولت توانست تورم را از ۴۲ درصد به زیر ۱۰ درصد رسانده که این اقدام در چند دهه از تاریخ کشور بی سابقه بوده است.

در این مراسم مسعود تنگستانی به عنوان بخشدار آبدان و سید محمد حسینی زاده به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان دیر معرفی و از زحمات محمد فخرایی بخشدار سابق آبدان و علوی بخشدار مرکزی دیر تجلیل شد.

[کد خبر:AJ16910]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب