آینه جم ، مجتبی تقوی مربی اسبق تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر ایران اخیرا به مدت یک هفته مربی تیم فوتبال پارس جم شد اما به یکباره رفتن از تیم را بر ماندن ترجیح داد بعد از رفتن این مربی بسیار خوب از این تیم، مطالب گوناگون در فضای رسانه ای مطرح شد.
 مجتبی تقوی در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری تحلیلی آینه جم پیرامون جدایی از تیم جمی اظهار داشت : در شرایطی که چند پیشنهاد داشتم تیم فوتبال پارس جم را انتخاب کردم اما وقتی در تیم حضور یافتم در زمینه مسایل فنی و بستن تیم با مدیران باشگاه اختلاف نظر داشتم و این اختلاف نظر باعث جدایی شد.
 این مربی مطرح کشوری در ادامه گفت : مدیران باشگاه بدون هماهنگی با مربی تیم چند بازیکن جذب کرده بودند که حتی سه نفر از آنها فوتبال بسیار ضعیفی داشتند و من آن سه نفر را از تیم کنار گذاشتم.
 تقوی ادامه داد : در حالیکه چند بازیکن بسیار خوب برای تیم جذب کردم دیدگاهم کنار زدن چند بازیکن دیگر بود که به دلیل مخالفت باشگاه. با کنار زدن برخی بازیکنان ، اختلافات جدی طرفین شروع شد.
 این مربی در ادامه گفتگوی با سایت خبری تحلیلی آینه جم ادامه داد: مربی تیم باید پاسخگوی عملکرد تیم باشد با این پیش فرض، گرچه از مشورت در زمینه مسایل فنی استقبال می کنم اما اجازه دخالت هیچکس در مسایل فنی تیم را نمی دهم.
 وی بستن تیم را یکی از دلایل اصلی اختلاف نظر بین خود و مدیران باشگاه عنوان کرد .



[کد خبر:AJ17137]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب