آینه جم: رییس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در  استان بوشهر می گوید: استان بوشهر در چهار سال گذشته رکود کم سابقه ای را تجربه کرده و لازم است دولت جدید برای خروج این استان از وضعیت فعلی، فکر اساسی کند. 

مسعود شکوهی در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: اگرچه برخی از کاستی ها تابع شرایط کلی حاکم بر دولت خصوصا در دوران تحریم بوده، اما تغییر نگاه دولت به بوشهر و قرار گرفتن استان در اولویت برنامه های توسعه ای دولت دوازدهم، خواسته بحقی است که مطالبه عمومی مردم این استان می باشد. 

وی با اشاره به رای بالای مردم سه شهرستان استان بوشهر به حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استانی که به اصلاح طلبی در کشور شهرت داشته و همیشه به عنوان نماد این جریان سیاسی اصیل در کشور معرفی می شد، در طی چهار سال گذشته به واسطه همین رکود و درگیری های عامدانه و هدفدار سیاسی، که بعضا نتیجه رفتارهای ناپخته برخی مدیران بود، نتوانست توسعه در خور و متناسب با ظرفیت هایش در کلیه حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی عمرانی و اقتصادی داشته باشد و نتیجه آن، سرخوردگی و ناامیدی بخش قابل توجهی از مردم بود که بروز آن در رای سه شهرستان استان کاملا مشهود بود.

وی افزود: با این وجود و به باور من این استان و مردم آن هنوز دل در گرو جریان اصلاحات و دولت تدبیر و امید دارند و بر این باورند که دولت روحانی تنها دولتی است که می تواند کشور را از گردنه سختی که اکنون در آن قرار دارد نجات دهد.

رییس ستاد اصلاح طلبان استان بوشهر ضمن دعوت از همه اصلاح طلبان و گروه های سیاسی همدل برای ایجاد انسجام سیاسی اظهار داشت: شرایط اکنون جامعه و دولت هم از بعد داخلی و هم خارجی، شرایط ویژه ای است که تاکنون در هیچ یک از مقاطع پس از انقلاب چنین شرایطی را تجربه نکرده ایم. لذا اتحاد و همدلی اصلاح طلبان و جریان های سیاسی دلسوز، معتدل و همدل برای حمایت همه جانبه از دولت دوازدهم همراه  با پافشاری بر خواسته ها و مطالبات به حق استانی از دولت، تنها راهکار برون رفت از این شرایط حساس خواهد بود.

[کد خبر:AJ22201]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب