به گزارش آینه جم:با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


به گزارش آینه جم:احمد رضا عابدزاده به ملاقات دوست قدیمی خود رضا احدی رفت و در صفحه اینستاگرامش نوشت: ديدن رضا احدى تو كما با اون احوال روح ام رو آزرد و بغض گلويم رو گرفت...زمستان80 دعاى خير مردم و لطف پروردگار،من رو به زندگى برگردوند،از خداميخوام به همه مريض ها وبه رضا احدى عزيز شفا وسلامتى بده.و اما اى كاش زودتر از اينكه كسى روى تخت بيمارستان بخوابه،يادش باشيم....دنيا خيلى كوچيكه شايد فردا نوبت ماباشه..كسى از فردا خبر نداره.
اینستاگردی
 
گفتنی است؛ ساعتی بعد از انتشار این پست عابدزاده رضا احدی درگذشت.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی در اتاق گریم نوشت: و تو حكايت كن از گونه هايي كه من خواب بودم و تَر شد...
 
اینستاگردی

محسن چاوشی  در صفحه اینستاگرام خود بابت یک اشتباه از مردم عذرخواهی کرد .
 
اینستاگردی

رضا شفیعی جم با انتشار عکسی از دوران هنرستانش نوشت: همين الان عكس دوران هنرستان گرافيك برام فرستادن كه خيلى خوشحال شدم و خيلى ناراحت چون شنيدم دوست وهمكلاسيم كه ساندويچامونو با هم نصف ميكردين به رحمت خدا رفته سمت چپم ايستاده مهرزاد لطيفى خدا رحمتش كنه
 
 
اینستاگردی

 
صابر ابر در اینستاگرام خود نوشت: حواستان به خودتان باشد، نگذاريد بيد بدنتان را بزند، خودتان را هر روز بتكانيد و پهن كنيد جلوي آفتاب!اصيل بودن و كهنه شدن خيلي فرق مي كند.
 
اینستاگردی

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پسا برجام ، تصویر مربوط به مادر شهیدی است که وصیت نامه ی فرزند خود را به عنوان طرح زمینه ی قالی انتخاب کرده و مشغول بافتن آن است . هم اعتقادی ، عاطفی است و هم راهبردی ، در عرصه ی اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ، خداوند با شهیدش محشور نماید .
... ***پی نوشت***.1- از دیروز پس از اجرای تعهدات ایران ، اقدامات طرف مقابل برای رفع تحریم های مربوط به پروژه ی هسته ای کلید خورد . از همه دست اندرکاران و دولت محترم تشکر می کنیم و خداقوت و خسته نباشید می گوئیم.2- مسئله برجام یک موضوع ملی است و باید با رعایت همه مصالح ملی و به دور از اهداف و نیات جناحی و سیاسی پی گیری ، اجرا و نظارت شود .3- به نظر من رفع تحریم"سوئیفت" (جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی) از اهمیت بالایی برخوردار است .
قبل از اینکه تعداد LC های گشایش یافته مهم باشد ، نوع کالا و یا خدماتی که مورد معامله قرار گرفته مهم است . حتما دولت برای این موضوع برنامه دارد . 4- همان طور که بارها رئیس جمهور و مقامات دولتی گفته اند ، نباید سطح مطالبات از برجام بالا رود و مردم منتظر تغییر زود هنگام در زندگی خود باشند . باید صبر کرد تا در آینده نتایج مثبت آن با مدیریت صحیح ، در اقتصاد کشور دیده شود .5- اقدام خصمانه امریکا در وضع تحریم جدید موشکی ایران ، در اولین روز اجرای برجام ، هشداری برای دوستان خوش بین است که بدانند امریکایی ها از هر فرصتی برای دبه کردن و اعمال تحریم های هوشمندانه استفاده خواهند کرد .6- تدبیر رهبر معظم انقلاب ، مهمترین پشتوانه دولت در این مذاکرات بود و بدون تردید اگر جدیت و سخت گیری و هدایت دقیق و راهگشای ایشان نبود ، کار به این مرحله نمی رسید . این سرمایه را قدر بدانیم و تا آخر این پروژه ملی آن را حفظ کرده و از آن بهره برداری کنیم .
 
اینستاگردی

علی پروین در صفحه اینستاگرام خود ضایعه درگذشت رضا احدی را تسلیت گفت و در این پست نوشت: در گذشت رضا احدی رو‌به خانواده ایشان و‌جامعه فوتبال تسلیت میگم 
 
اینستاگردی

رز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود ازدواج با شریفی نیا را تکذیب کرد.
 
اینستاگردی
 
 
انتهای پیام/
 
[کد خبر:AJ12126]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب