0007777777.jpg

آینه جم: در جدیدترین تغییرات مدیریتی استان بوشهر دو انتصاب جدید صورت خواهد گرفت.

به گزارش آینه جم، براساس شنیده ها در چند روز اخیر محمدپور با حکم استاندار بوشهر به عنوان معاون مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب شد.

محمدپور که متولد شهرستان تنگستان و از معلمین آموزش و پرورش می باشد، در مقطعی در دولت دهم بخشدار بخش بردخون شهرستان دیر بوده است.

پیش از علی موذنی معاون این اداره کل بوده است.

موذنی در دولت گذشته رئیس اداره ارشاد شهر جم و سپس معاون فرماندار جم و در آخر با حکم فریدون حسنوند آخرین استاندار بوشهر در دولت احمدی نژاد به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر منصوب شد. در ابتدای دولت یازدهم نیز با احکامی جداگانه از سوی سالاری استاندار بوشهر کریم جعفری مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر و علی موذنی معاون مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب شد.

همچنین براساس شنیده های جنوب پرس، کریم علی حسنی گزینه مدیرکلی اداری مالی استانداری بوشهر می باشد.

علی حسنی که از معلمین آموزش و پروش دیلم و متولد ۱۳۵۴ می باشد، در چند ماه گذشته با حکم سالاری به عنوان معاون فرماندار دیلم منصوب شده است.

هم اکنون غلامرضا فلاحی عهده دار مدیرکلی اداری مالی استانداری بوشهر می باشد که وی نیز با توجه به اینکه نیروی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر می باشد، در این سازمان مشغول به کار خواهد شد.

از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتصاب سالاری به عنوان استاندار بوشهر تاکنون، متاسفانه از انتصاب نیروهای توانمند شهرستان جم در پست های معاونت و مدیرکلی استانداری بوشهر خبری نیست!.

[کد خبر:AJ10132]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+7 # فرهنگی جمی 1394-09-03 07:57
شاید مشکل این باشه که ما جمی ها تحمل دیدن پیشرفت همشهریامون رو نداریم. کافیه اون شخص مدنظر استان از گروه یا طایفه ما نباشه. انچنان تخریبش کنیم و طومار می نویسیم که از چشم همه بیفته.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # رضایی 1394-09-03 08:06
اقاجان این چه فرمایشیه!!!! هر کسی غیر از ... ولایت بخواد انتخاب بشه تخریبش می کنن.
..................................................
كاربر محترم با عرض پوزش به دلايل حقوقي بخشي از كامنت شما حذف مي شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # رفیعی 1394-09-03 09:17
تا زمانی که ما نسبت به هم حس حسادت داریم توقع هیچ پیشرفتی نباید داشته باشیم منم با دو کامنت اول موافقم. باید دیدگاهمون تغییر کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # شهروند 1394-09-03 12:56
به امید روزی که به جای تخریب همدیگر ، کاری کنیم که از فرزندان رشید این منطقه در جای جای مدیریت کلان استان و کشور استفاده بشه و این میسر نیست جز با همدلی و همراهی با هم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب