555555555555humbnail.jpg

آینه جم : با پایان شمارش آرا انتخابات مجلس دهم در استان بوشهر، کاندیداهای موردحمایت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در سه حوزه انتخابیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش «آینه جم »؛ همچنین براساس خبرهای دریافتی، نمایندگان استان در هر چهار حوزه نیز همان مرحله اول کسب اکثریت لازم آرا (یک چهارم) را کسب کرده و بهارستانی شدند.

براین اساس، در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم حجت الاسلام عبدالحمید خدری راهی بهارستان شد. پس از وی عبدالکریم جمیری نماینده کنونی این حوزه و کاندیدای اصولگرایان قرار گرفت.

همچنین در حوزه انتخابیه دشتستان محمدباقر سعادت کاندیدای موردحمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت بهارستانی شد و غلامرضا مختاری کاندیدای اصولگرایان در رتبه دوم قرار گرفته است.

در حوزه دیر، کنگان و جم برای نخستین بار یک بانو راهی بهارستان شد. براین اساس سکینه الماسی یکی از کاندیداهای موردحمایت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در این حوزه توانسته اکثریت لازم را را برای حضور در مجلس کسب کند. حجت الاسلام موسی احمدی نماینده کنونی و حسین بردستانی یکی دیگر از کاندیداهای اصلاح طلبان به ترتیب دوم و سوم شده اند.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: در حوزه دشتی و تنگستان نیز سید کمال الدین شهریاری کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان با کسب اکثریت آرا برای سومین بار نمایندگی مجلس را تجربه خواهد کرد. وی در دوره سوم و چهارم مجلس نماینده همین منطقه بود. در این حوزه محمد پاکدل کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت دوم شده است.

گفتنی است، این خبر در حال تکمیل است و هنوز هیچ مرجع رسمی آن را تائید نکرده است.

شایان ذکر است آراء کاندیداها پس از اعلام رسمی ستاد انتخابات استان (احتمالا تا 8 صبح) منتشر می شود.

 

[کد خبر:AJ13408]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # کورش 1394-12-08 14:32
سلام
نمیدونم چرا صداوسیما رای حوزه انتخابیه دیرکنکان و‌جم عسلویه رو اعلام نمیکنه الان که حتی تهران هم تموم شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # کیوان 1394-12-08 19:30
به خاطر اعتراض دکتر احمدی به صندوق های کنگان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی 1394-12-08 23:27
چون تقلب شده وزارت کشورهنوزتاییدنک رده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب