0000582575.jpg

آینه جم؛ در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و مسؤولان شهرستان عسلویه، معاون سیاسی فرماندار عسلویه معرفی شد.

به گزارش آینه جم ، عبدالله نادری فرماندار عسلویه ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه معاون جدید سیاسی فرمانداری عسلویه ضمن قدردانی از تمام دستگاه‌ها و مسؤولانی که در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه اول محرم تلاش کردند، اظهار داشت: عاشورا حامل پیام بزرگی برای همه بشریت است و یک جریان عظیم فرهنگی است که فرهنگ آزادی‌خواهی، عزت‌طلبی و امید به آینده را گسترش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور و نقش اهمیت آمار در برنامه‌ریزی در شهرستان عسلویه به کمک شوراها، شهرداران، دهیاران، ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاه‌های اجرایی یک بسیج عمومی برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن 95 راه افتاده است که نتیجه آن رتبه برتر شهرستان در استان است و می‌طلبد در مرحله حضوری نیز با همین پشتکار و دقت بالا در فضای همدلی و همزبانی بستر فراهم آمدن آماری صحیح و درست از نفوس و مسکن شهرستان مهیا شود.

فرماندار عسلویه گفت: با توجه به هفته پدافند غیر عامل که از سوم آبان ماه شروع می‌شود، انتظار داریم تمام دستگاه‌ها، تهدیدات پیش رو را شناسایی کنند و برای مقابله با آنها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

نادری پیرامون تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری عسلویه نیز ابراز داشت: آقای بهادری معاون سیاسی سابق فرمانداری عسلویه انسانی با صداقت و دارای روحیه کار گروهی و اخلاق محور است که در انجام امور سیاسی و اجتماعی یار و مددکار ما بود و انتخاب آقای سجادی نیز به پیشنهاد ما و حکم استاندار محترم صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اولویت‌های شهرستان در بحث مسائل اجتماعی و آموزش، جناب سجادی که در این حوزه‌ها دارای تجربه و فعالیت‌های زیادی است برای این سمت انتخاب شد که امیدوارم با همکاری اعضای شورای اداری و شورای تامین و همه شوراها و فعالان شهرستان در انجام امور محوله موفق باشند.

عباس جمشیدی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان عسلویه، تبیین کرد: با حضور نادری (فرماندار عسلویه)در شهرستان عسلویه شاهد افزایش روند استخدام نیروهای بومی در صنعت نفت هستیم.

وی یادآور شد: در دوره حضور عبدالله نادری به عنوان فرماندار عسلویه، و با همکاری سایر مسئولان و دست‌اندرکاران، تلاش‌های زیادی در حوزه بهبود فضای کسب کار و اشتغال نیرو های بومی شهرستان صورت گرفته است که بی‌شک حاصل همراهی و همدلی همه مدیران و مسئولان بوده و باید تلاش در این زمینه تداوم داشته باشد.

در این آیین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های محسن بهادری(معاون سابق سیاسی فرماندار عسلویه)، سید علیرضا سجادی‌ به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه معرفی شد.

تصاویر خبر منتشر می شود

خبر در حال تکمیل...

[کد خبر:AJ18542]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # زبانسرای ایران زمین 1395-07-26 07:28
برای آقای سجادی آرزوی موفقیت در سمت جدید داریم. اقای سجادی انسانی اخلاق محور و منطقی هستند که با حضور ایشان در هر سمتی آرامش و منطق به ارمغان خواهد آمد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # طالب مؤذنی 1395-07-26 12:21
برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب