1429317_3875.jpg

«آینه جم»در روزهای آینده با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی پل بهرباغ آغاز و تلاش می کنیم با نظارت لازم و به موقع کیفیت مطلوب را داشته باشد تا رضایت مندی مردم فهیم و بسیار خوب روستای بهر باغ را داشته باشیم .

به گزارش «آینه جم» در پی خبر مسدود شدن پل بهرباغ شهر جم توسط تعدادی از مردم به نشانه ی اعتراض به عدم رسیدگی نسبت به وضعیت این پل توسط مسئولین، پایگاه خبری - تحلیلی دات نیوز گفتگویی با سیدمحمود موسوی معاون عمرانی فرمانداری جم انجام داده است.


قدمت این پل چند سال است و علت مسدود شدن پل توسط مردم چه بوده است؟
 قدمت پل روستای بهر باغ بیش از پانزده سال می باشد و علت مسدود شدن پل در این روز بعلت برخورد خودرو یکی از اهالی روستا به نرده های پل بود که با اعتراض ایشان و جمع شدن تعدادی نسبت به کم عرض بودن پل چنین اتفاقی رخ داد که با حضور در میان مردم با آرامش کامل و توضیحاتی که ارائه شد خود جوانان روستا راه مسدود شده را که برای مدت بسیار کوتاهی هم بود بازگشایی کردند.
 چرا نام پل را صراط نامیده اند و مشکل اصلی پل چیست؟
علت اینکه پل صراط می گویند بخاطر کم عرض بودن می باشد  (5/5 متر)  چون در زمان ساخت بعلت کم جمعیت بودن روستا مشکلی جهت عبور و مرور نداشته ولی در حال حاضر به دلیل چند برابر شدن جمعیت روستا، رفت و آمد مقداری با احتیاط بیشتر باید صورت گیرد.
 آیا پل نیاز به تعمیر دارد یا تخریب و ساخت مجدد؟
پل موجود با توجه به کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان دفتر فنی و اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای از سازه ترکیبی فلزی و بتنی بسیار خوبی برخوردار است که هیچگونه ایراد فنی ندارد و می تواند یکی از باندهای راه باشد و قرار بر این شده است که در کنار آن انشاالله پل جدید با عرض بیشتر ساخته شود.
 فرمانداری و مسئولان شهر جم چه قولی در مورد رسیدگی به وضعیت پل به مردم معترض داده اند؟
تقریبا یک سال است  که جناب فرماندار به جد پیگیر این موضوع مهم می باشد و بصورت خلاصه عرض کنم که با گرفتن مشاور، طراحی پل انجام گرفت و به دفتر فنی استانداری ارسال که بعد از رفع نواقصات طرح که با دقت زیاد و تشکیل جلسات متعدد مورد تایید قرار گرفت اعتبار لازم هم اختصاص داده شد که هم اینک در مرحله انجام مناقصه مرحله دوم می باشد و انشاالله در روزهای آینده با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز و تلاش می کنیم با نظارت لازم و به موقع کیفیت مطلوب را داشته باشد تا رضایت مندی مردم فهیم و بسیار خوب روستای بهر باغ را داشته باشیم .

خبرنگار: خانم دریسی

[کد خبر:AJ22477]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب