آینه جم، عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم آذر ماه) تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر قرائت شد:

تذکر محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک به وزیر دفاع درخصوص لزوم توجه به دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به دارندگان کارت ایثارگری در ارتش و همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  لزوم برقراری پروازهای حج تمتع از استان مرکزی و به وزیر کشور درباره تأمین خسارت کشاورزان سرمازده حوزه خنداب و کمیجان.

تذکر جدگال نماینده مردم چابهار به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم اجرایی کردن وعده‌های راجع به روسای بازنشسته آموزش و پرورش.

تذکر بهمنی نماینده سراب به وزیر بهداشت درباره توضیح علت مرگ یک مادر هنگام زایمان طبیعی در بیمارستان سراب و به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم حل مشکلات فرهنگیان پیرو تعهدات قبلی و به وزیر علوم درخصوص توضیح علت عدم تأسیس دانشکده دخترانه فنی و حرفه‌ای و به وزیر نیرو درباره تسریع در تأمین لوله‌های آبرسانی در روستاهای منطقه و اجرای طرح برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزان.

تذکر زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد به وزیر علوم در خصوص رسیدگی به وضعیت انتصابات و عملکرد افرادی که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشغول به کار هستند.

تذکر ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم پرداخت مطالبات ناشی از خرید تضمینی محصولات چایکاران.

تذکر ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر تعاون در خصوص توجه جدی به حل مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اتمام طرح چهاربانده کردن مسیر بزرگراه امام رضا (ع) در شهرستان مبارکه و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توجه جدی به مشکلات دامداران وتذکر به وزیر تعاون در خصوص لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان.

تذکر احمدی نماینده کنگان و دیر و جم وعسلویه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان استان بوشهر مربوط به سه ماهه اول سال 1394.

تذکر افتخاری نماینده تهران به وزیر اقتصاد در خصوص توضیح علت اعمال فشار مضاعف بر مودیان مالیاتی و عدم توجه به شرایط رکود اقتصادی.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای صنعت و اقتصاد در خصوص لزوم هماهنگی بین اداره دارایی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان راجع به نرخ مالیات تعیین شده برای صنف فروشندگان کاشی و لوازم بهداشتی و به وزیر صنعت در خصوص لزوم رفع تداخل بین صنف مصنوعات فلزی و چوبی و به وزیر علوم در خصوص لزوم رسیدگی بیشتر به مطالبات دانشجویان بورسیه و لزوم نظارت و توجه هرچه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها و به وزیر امور خارجه لزوم رسیدگی جدی‌تر به وضعیت آقایان رکن‌آبادی و فولادگر و سایر مفقودان مظلوم حادثه منا.

[کد خبر:AJ10103]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب