آینه جم: نخستین المپیاد ورزشی بانوان بوشهر با حضور 1200 ورزشکار در 11 رشته ورزشی در سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر آغاز شد.

به گزارش آینه جم؛ نخستین المپیاد ورزشی امید بانوان بوشهر با حضور 1200 ورزشکار در 11 رشته ورزشی در سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر آغاز شد.

استاندار بوشهر در این مراسم با بیان اینکه برگزاری این المپیاد ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی در بین بانوان ورزشکار شده است گفت: برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه برای بانوان برنامه‌های متعددی در دست اجرا است.

مصطفی سالاری افزود: امسال 250 زمین چمن مینی‌ فوتبال در محلات و شهرهای استان ویژه آقایان احداث شده و تلاش کردیم از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای استفاده بانوان بهره ببریم.

وی یادآور شد: احداث 500 زمین والیبال و 800 میز تنیس از دیگر برنامه‌های ما برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش بانوان و آقایان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: نخستین المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر تا دهم بهمن ماه در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، ژیمناستیک، طناب‌کشی،‌آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس، شطرنج و تکواندو برگزار می‌شود.

احمد بهروزیان‌فر افزود: با توجه به حمایت دولت به ورزش بانوان این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادابی و همبستگی بین بانوان ورزشکار و توجه به بعد ورزش قهرمانی برگزار شده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار بوشهر از بخش ورزش استان گفت: استخر سرپوشیده شهر بوشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه 140 زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت و 113 چمن مصنوعی هم در شهرهای استان احداث شده است./ب


[کد خبر:AJ12529]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب