به گزارش آینه جم؛ عبدالله نادری صبح امروز در جلسه آموزشی نمایندگان شعب و هیئت اجرای ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه صدیقه(س) با اشاره به قانون‌مداری، بیان کرد: تمام فعالیت و عملکرد مجریان انتخاباتی باید بر اساس قانون‌مداری و رعایت قوانین بر اساس قانون مشخص انتخابات سراسر کشور باشد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط مهم‌ترین برنامه در زمان اجرای انتخابات است، تصریح کرد: حسن اجرای درست کارها و رضایتمندی مطلوب، در درست انجام دادن به موقع کارهای محوله در زمان برگزاری انتخابات است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت، باید تلاش شود متعالی‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات با حضور پرشور همه احاد ملت برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان عسلویه با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی در جامعه، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دوره‌های قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال‌های قبل بوده است و این مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

وی با اشاره به احساس مسئولیت اعضاء شعب در انجام وظایف، خاطرنشان کرد: امانت‌داری و صیانت از آرای مردم مهم‌ترین رکن در برگزاری انتخابات است که باید سرلوحه تمام برنامه‌های اعضای برگزارکننده در امر انتخابات باشد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت‌های انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: تمام تلاش‌ها باید در راستای بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم باشد.

[کد خبر:AJ13295]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب