آینه جم ، دو گزینه ی غیربومی که یکی از آنها به عنوان مدیر در یکی از ادارات شهرستان دیّر مشغول فعالیت می باشد به همراه یک گزینه ی بومی به عنوان سه گزینه استاندار بوشهر برای تصدی مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان دیّر محسوب می شوند/ در آخرین روزهای نوروز معاون فرماندار دیّر راهی گناوه شد تا سکان دار فرمانداری گناوه شود.

به گزارش آینه جم به نقل از دیرنیوز ، دو گزینه ی غیربومی که یکی از آنها به عنوان مدیر در یکی از ادارات شهرستان دیّر مشغول فعالیت می باشد به همراه یک گزینه ی بومی به عنوان سه گزینه استاندار بوشهر برای تصدی مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان دیّر محسوب می شوند.

گزینه ی بومی استاندار برای حضور در مسند معاونت فرمانداری شهرستان دیّر در اواخر دولت اصلاحات تا کنون در مسندهای مدیریتی گوناگون در سطح شهرستان های دیّر و کنگان مشغول فعالیت می باشد و از نیروهای جوان و فعال بومی این شهرستان در حوزه ی مدیریتی محسوب می شود.

اینروزها و در حالی که استاندار بوشهر در اقداماتی متعدد در عرصه های مدیریتی شهرستانهای استان تغییراتی را ایجاد کرده بود که این تغییرات به دامنه جنوب استان نیز رسید به طوری که فرماندار کنگان رهسپار مرکز استان شد و فرماندار گناوه رهسپار فرمانداری یکی از شهرستانهای درآمدزای استان و کشور در حوزه نفت و گاز شد.این تغییرات با حضور سیدعلی پاکنژاد معاون فرماندار دیّر در فرمانداری گناوه استمرار یافت.

تغییر و تحولات استاندار و جابجایی فرمانداران بحث و جدل های متعددی در بین سیاسیون استان بوجود آورد و بیشترین سئوال رسانه ها از استاندار در این خصوص بود که اگر فرمانداران کارآمد بوده اند چرا از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده و اگر موفقیتی نداشته اند چه تضمینی هست که با جابجایی آنها در یکسال آخر دولت بتواند در شهرستانهای جدید موفقیت کسب کنند.

تنها نیروی جدید تزریق شده به بدنه و جایگاه فرمانداران استان حضور سیدعلی پاکنژاد از نیروهای بومی شهرستان دیّر در عرصه مدیریتی شمال استان می باشد اتفاقی که با توجه به کارنامه ی درخشان مدیران توانمند دیّری طی سالیان اخیر می تواند امیدی جدید جهت توسعه در یکی از شهرستانهای مهم شمال استان بوجود آورد.

با جابجایی پاکنژاد، نگرانی دیّری ها برای حضور فردی جایگزین وی به بالاترین حد خود رسیده است.

[کد خبر:AJ14363]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب