به گزارش آینه جم، محمد سهیلی رئیس دادگستری شهرستان جم و حجت الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب جم در پیامی مشترک ، سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

خرداد ماه، یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر که حاصل آن اضمحلال حکومت سرسپرده ستمشاهی و استقلال و سرافرازی ملت شریف ایران بود، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، به مسیر افتخار آمیز خود، ادامه می دهد و قطعاً ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاوردهای بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

اینجانبان بیست و هفتمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران به خصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جم تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

بی­ تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­ ای جبران ناپذیر خواهد بود.

[کد خبر:AJ15995]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # مهدی 1395-03-14 18:28
درود بر زحمتکشان عرصه قضاء در شهرستان جم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب