1.jpg

آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه جم خواسته بحق مردم است.

به گزارش آینه جم:، فتح‌الله نوروزی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در گزارشی به ارائه عملکرد شهرستان در انتخابات گذشته پرداخت و افزود: در سایه تعامل و همراهی مجموعه مردم و مسئولان و نیز تعامل بسیار خوب میان اعضای شورای تامین، امام جمعه محترم و نیز هیات نظارت بر انتخابات، انتخاباتی پرشکوه و سالم در جم برگزار شد به طوری حتی کاندیداهای رای نیاورده در انتخابات نیز وضعیت برگزاری انتخابات در جم را مطلوب توصیف کردند.

جم

وی اضافه کرد: امروز نیز شهرستان آماده برگزاری انتخابات پیش روست و ان‌شاءالله مجددا انتخاباتی سالم، شفاف و با حضور حداکثری مردم رقم خواهد خورد.

نوروزی به اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان پرداخت و افزود: تحرکات خوبی در احیاء و توانمند سازی صنایع انجام شده و اگر سود تسهیلات اعطایی کاهش یابد قطعا شاهد رونق بیشتر این بخش خواهیم بود.

فرماندار جم به موضوع آب سیراف به جم نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تسریع در اجرای پروژه، تفاهمنامه ای میان وزیر نفت و وزیر نیرو امضا شد و اکنون احداث آب‌شیرین‌کن و همچنین عملیات اجرایی پست برق پروژه در دستور کار قرار دارد که امیدواریم شاهد آغاز عملیات اجرایی ان در هفته دولت باشیم.

وی ادامه داد و گفت: همچنین برای جلوگیری از هدر رفت آب امسال ۱۵۰ میلیارد ریال سازه و ۲۵ میلیارد ریال طرح بیولوژیکی و جنگل کاری در بخش مرکزی جم اجرا خواهد شد.

نوروزی راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه جم را از خواسته‌های به حق مردم دانست و تصریح کرد: متاسفانه فرودگاه بیش از یک سال است که تعطیل شده و لازم است هر چه زودتر بازگشایی شود.

وی از ارائه لیستی از مسائل و مشکلات شهرستان در سرفصل‌های مختلف به وزارت نفت خبر داد و گفت: با هماهنگی خانم الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرحی ۴ ساله در راستای خدمات رسانی نفت به شهرستان تهیه شده که امیدواریم این مهم محقق شود.

[کد خبر:AJ17446]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهلول 1395-05-20 12:02
فقط حرف و حرف و حرف. در عمل آب نداریم. راه جم به ریز فقط کشته می دهد. فرودگاه همچنان تعطیل است. نفت و گاز همچنان به تاراج و نابودی محیط زیست ادامه می دهند .جناب فرماندار وارد سال چهارم دولت مثلا تدبیر و امید شده ایم. کو تدبرتان؟ کجاست امیدتان؟ خواهش می کنم حدااقل در اسرع وقت نسبت به لایروبی سدها اقدام عاجل بفرمایید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # م 1395-05-20 15:16
بهلول اینقدر مزخرف باردولت نکن نه که در دوره هشت ساله احمدی نژاد امید به زندگی ملت بالا بوده !؟ لابد یارانه خیلی مقدس بوده و از فلاکت نجاتتان داده که الان ناراضی هستید البته به جز یه عده معدود چابلوس که احتمال نود در صد هرکه هستی جزء همونها بوده ای و از بدبختی مردم سود میبردی که حالا اینقدر پررو تشریف داری ،اصلا برو بزهاتو بچران چیکاره ای که در مورد دولت نظربدی؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # امیر بهادر 1395-05-23 15:11
واقعا این م آخر نادانی و نافهمی و جهالت است. بهلول اصلا چیز بدی نگفته و کاملا حرفش درست و متین است. اما توی جاهل کور متعصب و نادان در جهل مرکب به سر می بری. مگر کوری و نمی بینی که فقط بیش از یک سال است هی مکی گویند باید پروازها از سرگرفته شود. باید فرودگاه باز شود باید راه اندازی شود. پس کو؟ چی شد؟ کی ؟ بدبخت بیچاره فلک زده سر کاری و نمی فهمی. شرکت نفت داره مسخره تون می کنه. واقعا باید به نادانی شما خندید. سه سال از عمر این دولت بی تدبیر گذشته بفرما بگو ببینم چند سانتی متر از باند دوم اتوبان جم فیروز آباد پیشرفت کرده؟ چندتا کارخونه تعطیل شده؟ آب جم کجاست پیشرفتش؟ مگه کوری و اینهمه تصادف در جاده جم به پالایشگاه و ریز نمی بینی یا چون نادان هستی درک نمی کنی کشته شدن انسان یعنی چه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب