آینه جم: امام جمعه دیر گفت: مسئولان جمهوری اسلامی از موضع عزت و اقتدار با اقدامات آمریکا برخورد و پاسخ دهند و از حقوق ملت دفاع کنند.

  به گزارش آینه جم؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: فرمان اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به این کشور نشانه درماندگی و استیصال آمریکاست.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری جدید آمریکا یک پدیده نیست و اقدامات اخیر او خصمانه و زشت است.

امام جمعه دیر با اشاره به وظیفه مردم در روز 22 بهمن افزود: ملت ایران درراهپیمایی روز 22 بهمن با اقتدار ملی و حضور مردمی و عزم و اراده قوی در مقابل استکبار فریاد مرگ برآمریکا سر می دهد

وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار افزود: شغل پرستاری مسئولیتی خطیر و ارزشمند است.

حسینی ادامه داد: حضرت زینب(س) اسوه پرهیزگاری، صبر و استقامت که با شجاعت و صلابت در برابر ظلم و استبداد ایستادگی کرد و همه باید از این شیر زن کربلا درس ایستادگی در برابر دشمن بیاموزیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و مردم سالاری دینی، استقلال و آزادی است.

وی اضافه کرد: اقامه نماز جمعه در سراسر کشور و افزایش مراکز آموزش عالی، باسوادی، اختراعات، افزایش بنیه نظامی و دفاعی کشور، بهداشت و درمان، آب، برق و گازرسانی، راه و جاده سازی از دستاوردهای دیگر نظام اسلامی است.

امام جمعه دیر، به برخی از مشکلات مردم شهرستان دیر نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی کالای همراه ملوان، بدهی برق چاه های کشاورزان، صید غیرمجاز ترال، بیکاری جوانان و اخراج جوانان از کار از مشکلاتی است که مسئولان بر آنها اقدام کنند.

[کد خبر:AJ20366]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب