آینه جم: مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی با عنوان «پرشین‌کاپ» در بوشهر آغاز شد و در روز نخست این مسابقات تیم ملی ایران مقابل لهستان و تیم ملی ایتالیا مقابل اوکراین به پیروزی دست یافتند.

به گزارش «آینه جم»؛ در نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا با نتیجه هفت بر شش مقابل تیم ملی اوکراین به پیروزی دست یافت و در صدر جدول قرار گرفت.

http://media.mehrnews.com/d/2017/02/14/3/2378537.jpg

در مسابقه دوم نیز تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی لهستان رفت که در پایان تیم ملی ایران با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافت.

در روز دوم این مسابقات، فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان و در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم ملی ایران با اوکراین دیدار می‌کند.

همچنین روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه لهستان با اوکراین و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دو تیم ملی ایران و ایتالیا با هم دیدار می‌کنند.

در حال حاضر تیم ایتالیا در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ایران، اوکراین و لهستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

از حاشیه های این مسابقات در روز نخست استقبال خوب تماشاگران بوشهری بود، طوری که بسیاری بیرون از ورزشگاه 1500 نفری در دهکده گردشگری ماندند.

همچنین عکاسان بوشهری نسبت به رفتار مسئولان مسابقات اعتراض داشتند که همگی را پشت دروازه محدود کردند، ولی عکاسی که از تهران حضور داشت در نقاط محتلف زمین اجازه تردد داشت. قرار شد برای روز دوم مسابقات این مشکل مرتفع شود، وگرنه عکاسان بومی بازی ها را تحریم می کنند.

[کد خبر:AJ20525]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب