آینه جم: هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هدف ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش آینه جم: علی دشتی درباره پیروزی تیمش در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز  گفت: خوشحالم که یک نتیجه خوب کسب کردیم. گسترش فولاد شناخت زیادی از تیم ما نداشت و این فرصت مناسبی بود تا بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم. البته هنوز در ابتدای لیگ قرار داریم و مطمئناً در هفته‌های آینده شرایط تیم‌ها بهتر می‌شود و نتیجه گرفتن هم سخت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: پیروزی در هفته اول برای ما خیلی خوب بود، ولی مطمئناً در ادامه شناخت تیم‌ها از پارس جنوبی بیشتر می‌شود و این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال هدف ما این است که امسال سهمیه آسیا بگیریم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، اظهار داشت: من این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم و خیلی خوشحالم که مردم بوشهر را خوشحال کردیم. بوشهری‌ها از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم باز هم آنها را خوشحال کنیم.

دشتی در واکنش به صحبت‌های مجید جلالی، سرمربی پیکان که گفته است به دلیل نبودن هتل در جم، شاید آنها به این شهر سفر نکنند، گفت: در 50 کیلومتری جم یک هتل مناسب وجود دارد و من فکر نمی‌کنم که پیکان در اینجا با مشکل اسکان مواجه شود. ورزشگاه ما هم شرایط خوبی دارد و فکر نمی‌کنم میزبانی ما مشکلی خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/

[کد خبر:AJ22468]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب