تنگستان با کمبودها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

آینه جم،فرماندار شهرستان تنگستان با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی گفت: پروژه بزرگراه بوشهر - دیر فعال شده است.

به گزارش آینه جم، عبدالحسن رفیعی پور صبح شنبه در بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های راه سازی تنگستان اظهار داشت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی ضمن بازدید از پروژه‌ها با اشاره به اجرای طرح های متعدد راه سازی در سطح شهرستان تنگستان، تصریح کرد: با اتمام این پروژه ها بسیاری از مشکلات حمل و نقل و ارتباطی برطرف می شود.

فرماندار تنگستان پروژه اتوبان بوشهر - دیر را از پروژه های بسیار مهم شهرستان دانست و افرود: با پیگیری های بعمل آمده پروژه بزرگراه بوشهر - دیر فعال شده و همچنین پروژه محور اهرم - برازجان نیز فعال است.

رفیعی پور از به مناقصه رفتن تعدادی از پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خبر داد و عنوان کرد: پروژه روکش آسفالت مسیر بنه گز - باغ خلیفه به طول چهار کیلومتر با برآورد اولیه ۲۸۳ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به مناقصه رفته است.

وی ادامه داد: پروژه راه ارتباطی روستای دمروبادان به طول ۲.۵ کیلومتر با برآورد اولیه ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، تکمیل مسیر دسترسی روستای آشی در منطقه خاییز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، راه ارتباطی از روستای دمروبادان تا قباکلکی به طول ۱۴ کیلومتر با برآورد یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملیو پروژه محور اهرم - فراشبند به طول پنج کیلومتر و به صورت لکه گیری با برآورد ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به مناقصه رفته و امیدواریم آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها به زودی آغاز شود.

[کد خبر:AJ27349]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب