WhatsApp-Image-2022-07-28-at-12.24.24-AM.jpeg

 

 

آینه جم؛ مدیرعامل و رئیس هیات عامل ساتا و مدیرعامل شستان روزگذشته در جریان بازدید از پروژه های شستان در عسلویه با حضور در شرکت پلیمر آریاساسول با مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره این شرکت دیدار نمودند.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی آریاساسول؛ دراین دیدار دکتر محمدرضا حیدرزاده ضمن ابراز خوشحالی از حضور مدیران ساتا و شستان دراین پتروشیمی به ارائه عملکرد ۷۰ روزه خود و همکارانش پرداخت و متذکرشد: در صورت افتتاح پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، سود خالص پتروشیمی آریاساسول ۱۰۰میلیون دلار در سال افزایش خواهد یافت. وی در عین حال از توجه ویژه این مجموعه به نیروی انسانی و مسوولیت‌های اجتماعی گفت و متذکر شد: سال آینده خبرهای خوبی در خصوص ایجاد تحول دراین مجموعه به گوش خواهد رسید.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پلیمر آریاساسول همچنین از ورود این شرکت به فروش محصولات در بازار خرده فروشی اروپا در کوتاه مدت و بررسی ایجاد فضای بیشتر فروش طی زمان میان مدت و بلندمدت خبرداد و تاکید کرد: بررسی‌ها جهت دست یابی به بازارهای جدید فروش محصول دراین شرکت به طور جد در حال انجام است.
دراین بین سردار سید مجید ابن الرضا مدیرعامل و رئیس هیات عامل ساتا نیز ضمن ابراز خشنودی از حضور یک جوان متخصص و متعهد برراس امور آریاساسول خواستار تمرکز این شرکت بر تحول سازی شد و تاکید کرد: تمرکز این شرکت بر تحولات بازار داخلی و خارجی و پیش بینی موانع و فرصت‌های آتی آن یک ضرورت است که باید به آن توجهی ویژه گردد.
وی خواستار جذب نیروی متخصص و متعهد در این پتروشیمی شد و خاطرنشان ساخت: حفظ برند پر افتخار شرکت پلیمر آریاساسول یک وظیفه برای مسوولان آن است که این امر قطعا منجر به حضور متخصصان و متعهدان جوان در این مجموعه خواهد شد. به گفته مدیرعامل و رئیس هیات عامل ساتا، آموزش نیروهای متعهد اما با تخصص کم می‌تواند به حفظ جایگاه و ایجاد تحول سازی دراین شرکت یاری رسان باشد.
سردار ابن الرضا همچنین خواستار بررسی وضعیت تامین خوراک این شرکت طی چند سال آینده و ایجاد فضایی امن دراین خصوص شد.
گفتنی است دراین جلسه موانع و فرصت‌های پیش روی شرکت پلیمر آریاساسول مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت نیز با تاکید بر بررسی و پیش بینی وضعیت آینده فروش محصولات این پتروشیمی در بازار داخلی و خارجی، تحول سازی و بهره برداری به موقع از پروژه‌های در دست اجرای این شرکت به پایان رسید.
همچنین پس از بازدید و برگزاری جلسه با مدیران آریاساسول سردار ابن الرضا ادامه جلسات خود را با سایر مدیران پتروشیمی در مجموعه آریاساسول برگزار نمود و مدیران مربوطه نسبت به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل جاری خود پرداختند

 

WhatsApp-Image-2022-07-28-at-12.24.36-AM.jpeg

WhatsApp-Image-2022-07-28-at-12.24.23-AM1.jpeg

[کد خبر:AJ39470]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب