00000000877untitled.png

 آینه جم: پس از دوماه تنش؛ یخ رابطه فرماندار جم با دانشگاه آزاد، آب شد.

به گزارش آینه جم؛ برخی گزارش ها، حکایت از دیدار رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر با فرماندار جم پس از دو ماه تنش بر سر عزل رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد جم دارد.

بر اساس گزارش های رسیده صبح امروز یوسف قیصری  با فتح الله نوروزی در در دفتر فرماندار جم دیدار کرده است. به نظر می رسد در پی این دیدار، شرایط برای پذیرش و معارفه رسمی رئیس جدید دانشگاه آزاد مرکز جم در نشست شورای اداری آتی فراهم شده باشد.

به نوشته آوای جم، این دیدار در حالی رخ داده است که فرماندار جم از دو ماه قبل و به دنبال عزل رئیس دانشگاه آزاد مرکز جم از پذیرش و معرفی رسمی رئیس جدید دانشگاه آزاد جم به علت مخالفت با این تغییر،خودداری کرده بود.

گفتنی است موضوع جابجایی رئیس بومی دانشگاه آزاد جم در ماه های گذشته، با مخالفت شدید مسئولان شهرستان روبرو شده بود که با وجود مخالفت ها، رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر با پافشاری بر تصمیم خود، حکم عزل دکتر محمدکارگر از ریاست دانشگاه آزاد جم را امضا کرد. هر چند مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد جم به علت همین مخالفت ها، در دشتستان برگزار شد و جلیل عظیم پور به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد جم در حالی سکان هدایت دانشگاه را به دست گرفت که فرماندار جم حاضر به پذیرش و معرفی رسمی وی نبود.

انتظار می رود نشست نوروزی و قیصری بتواند شرایط را برای توسعه هر چه بیشتر دانشگاه آزاد مرکز جم فراهم کند، دانشگاهی که با گذشت چندین سال از راه اندازی هم چنان به عنوان شعبه ای از واحد دانشگاهی دشتستان فعالیت می کند.

[کد خبر:AJ10757]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+4 # محسن 1394-09-22 22:42
بجا این کشمکش ها فکری به حال وضعیت واقعا بده دانشگاه آزاد کنید آقای فرماندار نه ساختمان درستی نه امکاناتی در حال که دانشگاه آزاد کنگان با سابقه نه چندان دور از تاسیس دارای بهترین امکانات آموزشی برا دانشجوهای خودشه بجا این کارا فکری به حال اصل کار کنید نه جایگاه ریاست دانشگاه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # استاد 1394-09-22 22:47
دانشگاه ازاد نیاز به کمک همه جانبه مسولین و مردم داردو با همراهی و همگامی همه بتوانیم در توسعه علمی شهرستان قدمی برداریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب