2608388_5024.jpg

آینه جم: سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید که زمانی رکورد 13 بازی بدون شکست این تیم به چشم می آید که در پایان لیگ، این تیم به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش «آینه جم»؛ مهدی تارتار که رکورد فوق العاده 13 بازی بدون شکست همراه با تیمش را پشت سر گذاشته در حال حاضر رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. تارتار بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم پارس جنوبی جم و دربی تهران صحبت کرده است.

با جو وحشتناک رشت تساوی هم خوب است
بازی با سپیدرود یک بازی 6 امتیازی بود و با هدف برد به زمین رفتیم خیلی خوب بازی را شروع کردیم؛ اما 90 دقیقه آن هم با توجه به شرایط جوی و طرفداری آنجا چنین نتیجه‌ای را کسب کنید بد نیست. البته تیم حریف بهتر از ما بود. اگرچه ما هم خوب کار کردیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم با جو وحشتناکی که در رشت حاکم بود یک امتیاز هم نتیجه خوبی است. در کل از بازی بچه‌های تیم و عملکردشان در این بازی راضی هستم.  

صعود 2 تیم از لیگ آزادگان منصافانه نیست
خوشحالیم که فاصله‌مان با صدر کم شده و به یک امتیاز رسیده است. روند خوبی که داریم در هفته‌های گذشته خیلی به ما کمک کرد که مقابل حریفانمان قوی ظاهر شویم و این نتایج، ما را به ادامه کار و پیروزی در دیدارهای آینده امیدوارم می‌کند. البته باید بگویم کل کار تیم‌ها در رقابت‌های لیگ دسته اول سخت است؛ حدودا 7، 8 تیم مدعی جدی برای قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر هستند. امسال کار برای همه تیم‌ها خیلی سخت است و از بین 7، 8 تیم خوب فقط 2 تیم صعود می‌کند که این انصاف نیست.

برای به چشم آمدن رکوردمان باید صعود کنیم
بحث رکورددار بودنمان در 13 نتیجه بدون شکست یک طرف است، بحث موفقیتمان یک طرف دیگر؛ که موفقیت در پایان فصل به وجود می‌آید و اگر صعود کنیم، می‌توانیم بگوییم رکوردهایمان به چشم آمده است.

هر کس در نقل و انتقالات بهتر عمل کند موفق می شود
باتوجه به آن موجودیتی که در بازار نقل و انتقالات بود سعی کردیم بهترین عملکرد و انتخاب را داشته باشیم. حضور بازیکنانی که جذب کردیم به تیم و نتیجه‌گیری‌اش خیلی کمک کرد که این بهترین فرصت برای هر تیم در فصل نقل و انتقالات است و هر کس از این موقعیت بهترین استفاده را ببرد موفقیتش مسجل می‌شود.

حیف شد که کامیابی نیا در دربی نیست
دربی معمولا حساسیت خاص خودش را دارد و هر دو تیم در دور رفت خیلی خوب کار کردند ولی حیف شد که کمال کامیابی‌نیا در این دیدار حضور ندارد او با حضورش در این دیدار خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.

دربی می شنوم، یاد بازی 9 نفره می افتم
با نمایش دربی به یاد جذابیت‌هایی خیلی خاصی که این شهرآورد دارد می‌افتیم و خاطرات آن دیدار در ذهن‌مان تداعی می‌شود اما هر وقت دربی می‌شود مهمترین بازی‌مان با استقلال در زمانی که 9 نفره شدیم و آبی‌پوشان تلاش کردند تا پیروز میدان باشند و ما اجازه آن را ندادیم، یادم می‌آید.

از هواداران می خواهم کنارمان باشند
از هواداران تیم‌مان می خواهم که ما را در بازی هایمان بیشتر حمایت کنند و بیشتر به ورزشگاه بیایند الان رقابت واقعا خیلی سخت شده، 7، 8 تیم هستند که مدعی هستند. هواداران به عنوان یار دوازدهم بیشتر باید به ما کمک کنند و از کسانی که به ورزشگاه می آیند تشکر می کنم.

[کد خبر:AJ20423]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # علی 1395-11-20 13:26
درود بر اقای تارتار
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # رضا حیدری 1395-11-27 16:22
از اقای تارتار ممنونیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب