IMG_20170508_162604.jpg

آینه جم؛ فرزانه کشاورز کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر جم

شهر جم، شهری اگر هر از چند مدتی به عنوان مسافر سری به آن بزنید شاهد تغییرات چشمگیر در حوزه عمرانی خواهید بود به خصوص ساخت و ساز.

ساخت و سازی که حدود دو دهه است که می رود چالشی فراروی برنامه ریزان این ایران کوچک تبدیل شود، این ساخت و ساز و توسعه فیزیکی جم  مدیون حضور نفت و گاز است، اثراتی که هم می تواند مثبت باشد و هم منفی.

بزرگترین نگرانی اینجانب به عنوان شهروند جمی این است عدم برنامه ریزی دراز مدت، معضلاتی برای این کلانشهر آینده ایجاد خواهد کرد که همه ساکنین شهر را با خود درگیر خواهد کرد.

پیش بینی اینجانب این است در سال های 1400شمسی ، جمعیت شهر جم به بیش از 100 هزار نفر برسد.

آیا پیش بینی همه نیازمندی های شهروندان انجام شده است؟! شورای اسلامی شهر ، چشم انداز این کلانشهر آینده و نیازمندی ها را ترسیم کرده است؟!، چه تمهیداتی در خصوص رفع نیازهایی همچون فضای سبز، حمل نقل و زیرساخت های ارتباطی ، فضای آموزشی و فرهنگی ؛ خدمات بهداشتی ، خدمات شهری و موارد دیگر اندیشیده شده است:؟!!

دیدگاهم این است؛ برای مقابله با این موارد تا دیر نشده آستین همت بالا زد و شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم این دغدغه را علاوه بر برنامه ریزی برای ایجاد زیر ساخت های عمومی؛ مدیران دولتی و مدیران نفتی را نیز درگیر کنند تا از هم اکنون برای ان روزها برنامه ریزی کنند و اقدامات اساسی انجام شود.

اینجانب به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر جم بعد از جلب رای اعتماد شهروندان عزیز، این موضوع را به عنوان دغدغه های اصلی خود در شورای شهر به جدیت دنبال خواهم کرد.

http://s9.picofile.com/file/8294571568/IMG_20170508_162521.jpg

فرزانه کشاورز کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر جم

[کد خبر:AJ21684]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب