nvnm2.jpg

علی اکبر قیصری

آینه جم: همایش پایانی نکوداشت روز جم، در آستانه ۲۵ اسفند با حضور مسئولان و استقبال مردم جم در سالن شهید خاتمی برگزار شد.

امسال هم همانند سالیان گذشته، باشکوه تر مراسمات برنامه های نکوداشت جم انجام شد تا قطار برنامه های روز جم در سال 1400 به ايستگاه آخر برسد.

برنامه‌های نکوداشت روز جم با همدلی و همکاری اعضای شورا، شهردار و دیگر مسؤولان به خوبی برگزار شد تا بازهم شاهد درخشش نام پر آوازه و نیک جم در سطح شهرستان و استان باشیم.

اما نکته قابل تأمل به صدا درآمدن ساز ناکوک برخی افراد با برنامه پایانی روز بود چرا که در همایش پایانی، رئیس شورای شهر جم با صراحت بیان کرد عده ای درمقابل برنامه ای روز جم کار شکنی می‌کردند تا زنگ هشداری برای جم باشد.

مسئله اصلی و اساسی این است که چرا برخی مخالف برگزاری برنامه های روز جم آن همه در آستانه ۲۵ اسفند بودند.

نکته ای که رئیس شورای شهر جم در سخنان ابتدای خود بیان کرد؛ نشان داد برخی با کارشکنی های متعدد مانع از برگزاری باشکوه برنامه های روز جم می‌شدند.

برخی فعلان اجتماعی این اقدام خودمختارانه برخی افراد برای کار شکنی بدل به رفتارهای عجیب و غریبی می‌کنند که زنگ هشداری برای مسؤولان شهرستان است.

سوال اصلی این است که آیا این افراد همزمان با مهمترین رویداد شهرستان جم به دنبال چه منافعی بودند و آیا دلیل بنیادی دارد؟

به نظر می‌رسد باید این رفتار و کارشکنی ها زنگ خطری برای توسعه و همگرایی و همدلی شهرستان جم دانست.

انتظار می رود رئیس و اعضای شورای شهر جم در فرصت های آینده اسامی اشخاص و اداراتی که در برگزاری روز جم کارشکنی کردند در رسانه ها مطرح کنند.

 

[کد خبر:AJ38345]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب