66h.jpg

 

 

آینه جم- یکم اسفندماه و در اولین روز از کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری، دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن در سال ۱۴۰۲ با حضور متخصصین صنعت پلیمر و مدیران صنایع پایین دستی معرفی شد.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم‌پیلن، در یکم اسفندماه و در اولین روز از کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری، دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن در سال ۱۴۰۲ با حضور متخصصین صنعت پلیمر و مدیران صنایع پایین دستی معرفی شد.
در این کنفرانس دکتر فرزین صادق‌وندی مدیر توسعه محصول، پژوهش و نوآوری این شرکت با ارائه مقاله تخصصی با عنوان "فرمولاسیون گریدهای پلی‌پروپیلن در صنعت پتروشیمی و معرفی گریدهای EP548U و EP4130N پتروشیمی جم‌پیلن با کاربرد در صنایع کامپاند و بسته‌بندی" به معرفی تخصصی این محصولات پرداخت و تجربه‌های نوآورانه جم‌پیلن را در تولید این محصولات با هدف توسعه دانش در صنعت پلیمر با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.
در پایان این کنفرانس، با برگزاری نشست پرسش و پاسخ، مهندسین ارشد صنایع پایین دستی سوالات خود را پیرامون کاربرد و جزئیات این محصولات مطرح نموده و پاسخ‌های خود را دریافت نمودند.
این دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن با هدف ارتقای کیفی محصولات در صنایع پایین دستی تولید شده که گرید EP4130N توسط معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و گرید EP548U توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شده‌ است.
کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری در روزهای اول و دوم اسفندماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه صنعت نفت با هدف بررسی نوآوری‌های صورت گرفته در صنعت پلیمر کشور توسط انجمن تولید کنندگان مستربچ و آمیزه‌های پلیمری ایران برگزار می‌گردد.

286_orig.jpg

287_orig.jpg

 
[کد خبر:AJ44750]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب