14021120000209_Test_PhotoN.jpg

 

 

آینه جم- رییس ستاد انتخابات استان بوشهر واجدین شرایط رأی دادن در استان را ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: آمار رأی اولی‌های استان بوشهر ۴۲ هزار و ۹۷۶ نفر است.
به گزارش خبرنگار آینه جم؛اکبر پورات عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این تبلیغات تا ساعت هشت صبح ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۶۴ کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر افزود: ۱۵۸ نفر توسط شورای نگهبان تأیید نهایی شدند که بر اساس آمار قطعی ۶ نفر انصراف داده‌اند و ۶ کاندیدای دیگر با تغییر حوزه‌های انتخابیه سامانه استان بوشهر ثبت شد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر آمار صندوق‌های شعب اخذ رأی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ۷۸۳ شعبه اخذ رأی که ۵۶۰ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار است و همه نقاط استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
پورات اضافه کرد: صندوق‌های رأی سیار برای مناطق دریایی، صعب‌العبور، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، مناطق صنعتی و پیمانکاری پیش‌بینی شده است.
وی واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: آمار رأی اولی‌های استان بوشهر ۴۲ هزار و ۹۷۶ نفر است که ان‌شاءالله در ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای خلق حماسه دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ داوطلب، بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ کاندیدا، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۳۵ نفر و در حوزه دشتستان ۲۸ کاندیدا جمعاً ۱۵۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر با هم رقابت می‌کنند.
پورات ادامه داد: اکنون تعرفه‌های انتخاباتی و دستگاه‌های احراز هویت از وزارت کشور به استان بوشهر ارسال شده که امروز به فرمانداری‌های استان تحویل می‌شود.
[کد خبر:AJ44754]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب