4832722.jpg

   

 

آینه جم:نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کشور متعلق به مردم است و با رای، نظر و انتخاب همین مردم اداره می‌شود.
به گزارش آینه جم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در جمع مردم دلوار اظهار کرد: مردم سرمایه نظام و انقلاب اسلامی هستند و در ۴۵ سال گذشته در همه شرایط انقلاب، یار و مدد بوده و حتی جانشان را برای این انقلاب گذاشته‌اند.
وی افزود: اگر امکانات نظامی داشته باشیم و مردم را نداشته باشیم کاری نمی‌توانیم برای پیشبرد انقلاب انجام دهیم.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب ۴۵ ساله ما گامی به سوی ظهور است و ما باید سعی کنیم فضا را فراهم کنیم.
حسینی‌بوشهری ادامه داد: ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز شماری برای انتخابات ۱۱ اسفند دو مناسبتی هستند که پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند.
وی ادامه داد: این انقلاب با عصر غیبت گره خورده و ما در دوران عصر غیبت کبری وظایفی داریم که انتظار کشیدن یک عمل محسوب می‌شود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه احکام الهی چه حرام و چه حلال الهی در عصر غیبت تعطیل بردار نیست، ادامه داد: عده‌ای با کج فکری و ساده اندیشی در عصر غیبت دست به سیاه و سفید نمی‌زنند و احساس تکلیف نمی‌کنند و می‌گویند پیغمبر و امامان کارها را انجام داده‌اند.
حسینی بوشهری بیان کرد: معنای درست انتظار یعنی حلال و حرام الهی تعطیل نشود.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بر اساس روایات عده‌ای نیز معتقد هستند برای زمینه سازی ظهور باید جهان مملو از ظلم شود تا حضرت ظهور کند و جهان را پر از عدل کند و فضای جهان را تغییر دهد.
وی با اشاره به اینکه در عصر ما حکومت طاغوت حاکم بود و میدان به مرجع تقلید داده نمی‌شد، عنوان کرد: در عصر ما مردم به سراغ امام راحل(ره) رفتند و امام یک تنه وارد میدان شد و مردم آرام آرام با ایشان همراه شدند و با وجود تبعید در آن حالت بسیار سخت به مردم پیام می‌فرستاد و در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: تلاش همه جانبه برای احیای احکام اسلامی اصل هدف این انقلاب بود لذا ما باید قدر این نعمت را بدانیم و مسئولان نیز قدر این مردم که همواره پای کار نظام هستند را بدانند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: گاهی اوقات مشکلاتی در جامعه پیش می‌آید که سبب فراموشی حقیقت انقلاب می‌شود اما به برکت این انقلاب کشور ما مستقل شده است.
حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند، تصریح کرد: اگر امکانات نظامی و تسلیحاتی داشته باشیم و مردم را نداشته باشیم کاری در جهت پیشبرد انقلاب نمی‌توانیم انجام دهیم، تأثیر موشک‌های ما در کنار اراده آهنین مردم است.
وی ادامه داد: یکی از صحنه‌هایی که هر ساله تکرار می‌شود حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است و مردم ما پشتیبان این انقلاب هستند و خواهند بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر فرزندان ما بخواهند وارد عرصه دفاع شوند امروز دیگر برای تسلیحات نیاز به التماس کردن نیست، امروز دشمن می‌داند بعد از ۴۵ سال مردم ما پای کار هستند و امکانات مبارزه نیز دارند.
نایب مجلس خبرگان رهبری افزود: دو واژه خدا و مردم در بیانات امام وجود دارد، امام با اتکا به خدا و با پشتیبانی مردم توانست در برابر رژیم ستم‌شاهی موفق شود و این پشتیبانی باید تا ظهور ولی عصر (عج) باشد.
حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد دلسردی است، بیان کرد: بدون وجود مردم تسلیحات به کار نمی‌آید.
[کد خبر:AJ44768]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب