0111126yg.jpg

 

آینه جم: معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: براساس‌ بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، ارائه هرگونه تکلیف نوروزی به دانش‌آموزان دوره تحصیلی ابتدایی در قالب عیدانه، تکلیف، لوح فشرده، جزوه، درس نامه و سایر موارد ممنوع است.

به گزارش آینه جم؛ غلامحسین مهران پور اظهار کرد: نحوه اجرای فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز در قالب پوستر و اطلاعیه ارسالی از وزارت با عنوان فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز، میزبانی بهار (بهار قرآن و بهار طبیعت) به تمامی مدارس استان ارسال شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه مذکور، دانش آموزان می‌توانند به انتخاب خودشان یکی از فعالیت‌های سه گانه “فرصت‌های متنوع یادگیری”، “دوستی با طبیعت و محیط‌زیست” و “نوروز و داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی” را انجام دهند.

مهران‌پور با تأکید بر اینکه آموزگاران حق اجبار دانش آموزان برای انتخاب فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در صورت انتخاب فعالیت نوروز و داستان، در انتخاب کتاب مناسب با سن دانش‌آموزان و دارای مجوزهای قانونی، آزادی عمل داشته و به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند و آموزگاران و مدیران مدارس می توانند در انتخاب کتاب مناسب فقط راهنمایی‌های لازم را داشته باشند.

[کد خبر:AJ45024]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب