آینه جم: همزمان با هفته نکوداشت بوشهر، شامگاه پنجشنبه تردد کارناوال شادى در خیابانهاى بوشهر صورت گرفت و مردم را به سمت محل برگزارى جنگ شادى هدایت کرد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از مرکز اطلاع رسانی هفته نکوداشت بوشهر؛ خودروى ویژه کارناوال شادى که به بادکنک و نورپردازى خاصى مزین شده، با عبور از خیابانهاى سطح شهر و اجراى نمایش عروسکى و پخش آهنگ هاى شاد، مردم بوشهر را براى دومین شب متوالى، از اجراى جنگ شادى مطلع کرد.

این کارناوال که با استقبال خوبى از سوى مردم مواجه شد، مردم را به سمت پارک شوراى بوشهر هدایت کرد تا با حضور پرشور شهروندان در این محل، دومین جنگ شادى ویژه نکوداشت هفته بوشهر آغاز شود.

اجراى تقلید صدا توسط سامان گوران، هنرمند مطرح کشورى و اجراى گروه موسیقى محلى شبدیز به سرپرستى محسن حیدریه، بخش هاى نخستین جنگ شادى شامگاه پنجشنبه بود که مورد استقبال گرم شهروندان قرار گرفت.

در ادامه برنامه، گروه موسیقى به سرپرستى على احمدى در میان بوشهرى هاى پرتعدادى که در پارک شورا حضور یافته بودند به اجراى هنرمندانه اى پرداخت و مورد تشویق و استقبال قرار گرفت.

این برنامه شاد توسط دو هنرمند مطرح استان، حسن غلامى و مسعود فیروزى اجرا شد و ساعاتى بانشاط و پرشور را براى شهروندان بوشهرى رقم زد.

[کد خبر:AJ13592]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب