به گزارش آینه جم:هه فجر اهمیت و ارزش زیادی دارد و در شهرستان جم برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در این ایام انجام شده است.

وی افزود: در ایام دهه فجر در تمام شهرها و روستاهای شهرستان جم شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف خواهیم بود.

فرماندار جم با اشاره به خدمات متنوع و ارزشمند نظام اسلامی به مردم خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان و رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف از برنامه‌هایی است که مورد توجه مسئولان شهرستان قرار دارد و در سال جاری در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

زارع تصریح کرد: در روستاهای دوردست و صعب‌العبور در سال‌جاری طرح‌های زیربنایی بسیار خوبی اجرایی شده و انتظار داریم شاهد رضایت خاطر روستاییان از این خدمات متنوع و ارزنده باشیم.

وی یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات در مناطق همواره مورد تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که ساکنان مناطق دوردست نیز از امکانات لازم برخوردار باشند.

فارس نوشت:فرماندار جم از بهره‌برداری از 9 پروژه زیرساختی در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: در دهه فجر امسال تعداد 9 پروژه زیرساختی و مهم در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

زارع افزود: برای تکمیل طرح‌های فوق بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف و آشنایی با مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

[کد خبر:AJ3737]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب