IMG20160307000553.jpg

آينه جم - همزمان با هفته درختکاری، شهرداری عسلویه نیز با ابتکار شهردار خود در منازل شهروندان خود، اقدام به کاشت نهال نمود.

به گزارش آينه جم؛ مسئول روابط عمومی شهرداری بندر عسلویه ضمن تبریک هفته درختکاری و منابط طبیعی به خبرنگار ثلاث گفت: در راستای طرح هر ایرانی یک درخت، در عسلویه نیز این کار را به صورت پایه ای انجام دادیم.

بري افزود: با دعوت از دانش آموزان مهد کودک در پارک بوستان ولایت این شهر، شهردار عسلویه نیز در میان انان حضور یافته و خود به صورت عملی اقدام به کاشت و آموزش نهال کاری نمود. در این راستا شهردار عسلویه مسائل فنی کاشت نهال را به دانش آموزان آموزش داد و پس از آن، تنی چند از دانش آموزان با نظارت شهردار، اقدام به کاشتن درخت نمودند.

بری خاطرنشان کرد: شهرداری عسلویه همچنین اقدام به اهدا گل های فصلی به دانش آموزان مهد کود نمود.

درخت کاری شهرداری عسلویه در منازل شهروندان

مسئول روابط عمومی شهرداری عسلویه در ادامه گفت: به مناسبت هفته درختکاری، شهرداری عسلویه، تعداد زیادی درخت کُنار که از جمله درختان ثمر دِه است را به منازل مردم برده و با رضایت خودشان اقدام به کاشت آن نمود. در این راستا شهردار عسلویه نیز خود، در چند مورد اقدام به کاشت این گونه­ی درختی در منزل شهروندان نمود که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد.

بری عنوان کرد: درختی که در منزل هر شهروند کاشته می شود، بنام همان خانواده ثبت می گردد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز بنا به هر تولدی که در عسلویه صورت می گیرد، به انتخاب خود خانواده( مشروط به اینکه با اقلیم منطقه سازگار باشد)، درخت مورد نظر تهیه و جهت کاشت به آن ها اهدا می شود.

شایان ذکر است که در حاشیه این برنامه، شهردار عسلویه از حضور خوب بانوان تقدیر کرد و گفت: حضور بانوان در عرصه اجتماعی، علاوه بر اینکه مشارکت اجتماعی بانوان را بالا می برد، باعث می شود نقش خانم ها در خانواده هاییی که مرد سالاری دارند نیز پر رنگ تر و موثر تر شود.

در این برنامه شهرداری و شورای اسلامی به عنوان متولیان کار و انجمن نبض زمین و انجمن بانوان کوثر نیز به عنوان موسسات همکار بودند

.

[کد خبر:AJ13649]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب