221323ph555512.jpg

آینه جم : رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیتهای رسانه ای، فرهنگی و هنری سازمان منطقه ویژه پارس گفت: علاوه بر اینکه آگهی های مناقصه و مزایده ی این سازمان از طریق نمایندگان نشریات سراسری در استان توزیع می شود همزمان تمامی این آگهی در نشریات محلی استان نیز منتشر می شود.

به گزارش « آینه جم » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ ایوب بنوی با اشاره به حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه پارس از رسانه های استانی به عنوان بازوهای توانمند مسیر توسعه افزود: ما در سازمان منطقه ویژه پارس بر اساس استراتژی های مشخص شده و با دیدگاه مدیرعامل سازمان همواره از تمامی پتانسیل ها جهت تقویت اصحاب رسانه مدد گرفته ایم که تقسیم آگهی های مناقصه و مزایده در بین نشریات محلی یکی از این راهکارهای تقویتی بوده است.

وی تصریح کرده: تاکنون صد در صد آگهی های منتشر شده ی این سازمان در نشریات سراسری همزمان در هفته نامه و روزنامه های محلی نیز منتشر شده است.

ایوب بنوی با اشاره به اجرای فعالیت های فرهنگی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس نیز گفت: در راستای تقویت و توانمندسازی گروههای فرهنگی و هنری استان و براساس تفاهم نامه امضاء شده بین سازمان منطقه ویژه پارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 5 ماهه ی نخست سالجاری تمامی فعالیتهای فرهنگی و هنری ، از قبیل مراسمات،همایش ها، جشن ها و محفل های قرآنی از سوی گروههای فرهنگی و هنری استان مدیریت و برنامه ریزی شده است.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس در حاشیه ی این نشست با تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر در انعکاس دستاوردهای صنعت نفت از برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در آستانه ی روز خبرنگار خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه مهندس یوسفی ، مدیرعامل منطقه ویژه پارس به مقوله فرهنگ و هنر گفت: تاکنون همراهی های خوبی از سوی مجموعه نفت با اهالی فرهنگ و هنر صورت گرفته است که امیدواریم این همکاری ها در آینده بیشتر تقویت شود و شاهد موفقیت و درخشش بیشتر هنرمندان این دیار باشیم

[کد خبر:AJ17348]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب