000000000000000001230000000.jpg

آینه جم: با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهرحسین احمدی به رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه منصوب شد.

به گزارش آینه جم: آیین تکریم و معارفه مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه صبح امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و فرماندار شهرستان عسلویه برگزار شد.

بر اساس گزارش آینه جم ، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین احمدی از بخش دلوار به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه منصوب شد.

گفتنی است احمدی پیش از این کارشناس مرکز بین الملل وزارت آموزش و پرورش بوده است.

آیین معارفه رئیس آموزش و پرورش عسلویه برگزار شد

براساس گزارش خبرنگار آینه جم ، ظهر چهارشنبه مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، فرماندار و امام جمعه و مسئولین شهرستان عسلویه در سالن جلسات آموزش و پرورش عسلویه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه عسلویه منطقه مهم و نامی آشنا در کشور و جهان است، اظهار داشت: جغرافیای منطقه دستخوش تغییر شده و نعمت‌های الهی باعث رونق در این نقطه از کشور شده و شاهد توسعه صنعتی هستیم.

ناصر کرمی افزود: البته توسعه صنعت در این منطقه فاقد پیوست فرهنگی اجتماعی و فرهنگی بوده است، ولی طی سال‌های اخیر گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه عسلویه دارای تنوع قومی و مذهبی است، ابراز داشت: این تنوع یک فرصت هست، چرا که همه بر این باوریم که استحقاق شهرستان عسلویه از این که هست، بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح‌ها و برنامه‌های نفت و گاز از جمله نخبه‌پروری با همت، تلاش و همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه در حال انجام است و در آینده اصلاحاتی در این طرح انجام می‌شود و گستره آن به سایر پایه‌ها و مقاطع تحصیلی افزایش پیدا می‌کند که این اقدامات قابل تقدیر است.

کرمی با بیان اینکه افق و دید ما برای عسلویه یکساله نیست اضافه کرد: افق و دید ما کوتاه‌مدت نیست و دارای اهداف بلندمدت برای توسعه آموزشی در این شهرستان هستیم و اگر با همدلی و همکاری و باور مشترک مردم و مسئولین همراه شود، قطعا نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات آموزش و پرورش عسلویه هستیم و در این مورد در یک نشست تخصصی و ویژه با وزیر محترم درخصوص رفع موانع و مشکلات آموزش و پرورش عسلویه تبادل‌نظر کرده و خواستار کمک و مساعدت همه‌جانبه وزارت در این زمینه شده‌ام.

کرمی به نقش خانواده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: همراهی خانواده‌ها نیز در این راستا تاثیرگذار است و همکاری و همدلی و حضور آنها در مدارس به توسعه و پیشرفت کمک می‌کند.

در این آیین از تلاش‌ها و خدمات سیدعلیر ضا سنگی‌فرد رئیس سابق آموزش و پرورش عسلویه تقدیر و حسین احمدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

.

[کد خبر:AJ17823]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب