00000000000066667.jpg

آینه جم؛ در نشست کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با دکتر زمانی مدیر تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش عسلویه بررسی شد.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، عصر چهارشنبه ناصر کرمی در نشست با زمانی بیان داشت: طرح نخبه پروری از اقدامات ارزشمند سازمان منطقه ویژه پارس است که امیدواریم تداوم یابد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش عسلویه در بحث های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین اسکان فرهنگیان همچنان نیازمند مساعدت های منطقه ویژه پارس است.

کرمی با تقدیر از مدیر تعاملات اجتماعی منطقه ویژه پارس برای اجرای طرح نخبه پروری بیان داشت: این طرح در مقاطع پایین تر نیز اجرا شود و در 4 شهرستان جنوبی استان با بررسی نقاط ضعف و قوت، همچنان تداوم یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: در زمینه ب اسکان فرهنگیان جدید الاستخدام و همچنین ایاب و ذهاب فرهنگیان و دانش آموزان مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم سازمان منطقه ویژه پارس کمک کند.

http://s7.picofile.com/file/8265969034/IMG_20160901_WA0036.jpg

دکتر زمانی مدیر تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با بیان اینکه طرح نخبه پروری ادامه می یابد گفت: تلاشم بر این است در حد توان و ظرفیت ها در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشیم.

زمانی گفت: تلاش می کنیم در زمینه اسکان فرهنگیان و تشویق دانش آموزان برتر، همکاری هایی داشته باشیم.

وی خواستار افزایش تعاملات و جلسات شد و گفت : تعامل با مناطق پیرامونی از اولویت های وزارت نفت است که در برنامه های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس نیز به طور ویژه گنجانده شده است.

گفتنی است این نشست در دفتر دبیرخانه تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس و با حضور رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، مشاوران مدیر کل و حسین غلامپور معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

[کد خبر:AJ17848]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب