00004915629.jpg

 

آینه جم-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از استقبال ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی خبر داد.
به گزارش آینه جم، مصدق کشاورزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز این طرح در تاریخ ۱۷ بهمن ماه تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف در طرح فجرانه به بوشهری‌ها تعلق گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ ۱۷ فروردین ماه اعلام کرد و افزود: اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین ماه برای سرپرستان خانوار فعال می‌شود.
مصدق کشاورزی بیان کرد: اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.
وی گفت: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.
وی تصریح کرد: خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست. به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.
کشاورزی اظهار داشت: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه اعتبار هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی خواست ظرف مدت باقیمانده از یارانه تشویقی دولت بهره مند شوند.
[کد خبر:AJ45157]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب