00000000000000000000000001gfg5.jpg

 

آینه جم: مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر گفت: مدارس و کلاس کانکسی در استان بوشهر جمع‌آوری شده است، در مناطق عشایری استان بوشهر نیز ۱۳ سیاه چادر در زمینه آموزش دانش‌آموزان عشایری فعالیت می‌کند که ساخت مدارس در این نقاط به‌زودی آغاز می‌شود.
به گزارش آینه جم، ابراهیم احمدی در جلسه یکشنبه‌های پاسخگویی در استانداری از تدوین سند چشم‌انداز توسعه ساخت مدرسه در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این سند بر اساس زادوولد، ورودی کلاس اولی به مدارس، مهاجرت مردم، نیاز مناطق 18گانه آموزش و پرورش استان بوشهر برای 6 سال تدوین شده است.
وی با بیان اینکه تا سال 1406 طرح‌های مدرسه‌سازی در استان بوشهر بر اساس سند تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: 1800 کلاس درس در مدت یادشده ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شود.
احمدی از رشد 112 درصدی اعتبارات ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: سال قبل 96 درصد اعتبارات این مجموعه تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه استاندار بوشهر با هدف توجه ویژه به زیرساخت‌های آموزشی امسال به‌نام آموزش و پرورش نامگذاری کرده است، گفت: سال جاری به‌نام جهش مدرسه‌سازی تعیین شده و بر این اساس تفاهم‌نامه 2500 میلیارد تومانی با سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس منعقد شده است.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر ادامه داد: از اعتبارات یاد شده یک‌هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و 1500 میلیارد تومان هم از سوی سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس تأمین می‌شود.
[کد خبر:AJ45971]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب